نسخه‌ های گلکسی نوت 8

یکی از نسخه‌ های گلکسی نوت 8 دارای 128 گیگابایت ظرفیت داخلی خواهد بود

برخلاف پرچمداران کنونی سامسونگ، یکی از نسخه‌ های گلکسی نوت 8 به 128 گیگابایت ظرفیت داخلی مجهز خواهد شد. این موضوع یک جهش بزرگ برای غول کره‌ای محسوب می‌شود.

بهترین پرچمدار سامسونگ تا به امروز یعنی گلکسی اس 8 دارای 64 گیگابایت ظرفیت داخلی است، هر چند از کارت حافظه جانبی نیز پشتیبانی می‌کند. اگرچه گلکسی اس 8 پلاس با رم 6 گیگابایت و 128 گیگابایت حافظه داخلی مدتی بعد از عرضه دو محصول جدید سری S با قیمتی گزاف معرفی شد، اما این محصول تنها به بازار چین اختصاص دارد. حال بر اساس جدیدترین اخبار منتشر شده، یکی از نسخه‌های جهانی دومین پرچمدار سامسونگ در سال 2017 مجهز به 128 گیگابایت ظرفیت داخلی خواهد شد.

نسخه‌ های گلکسی نوت 8

تعدد نسخه‌ های گلکسی نوت 8

بر اساس این اخبار، نسخه پایه پرچمدار آتی سری Note همچنان دارای 64 گیگابایت ظرفیت داخلی است، اما میزان حافظه ذخیره‌سازی نسخه دوم آن به دو برابر افزایش پیدا می‌کند. با در نظر گرفتن این موضوع و تمامی شایعاتی که تاکنون درباره گلکسی نوت 8 شنیده‌ایم، قرار است تا این دستگاه تبدیل به یکی از گران‌ قیمت‌ترین گوشی های نیمه دوم سال 2017 و همچنین گران قیمت‌ترین گوشی موبایل سامسونگ تا به امروز شود.

ارقام دقیقی درباره قیمت نسخه‌ های گلکسی نوت 8 در دسترس نیستند، اما پیش‌بینی می‌شود قیمت نسخه 128 گیگابایتی آن بیش از هزار دلار باشد. گلکسی اس 8 پلاس تنها گوشی موبایل سامسونگ نبود که یک نسخه 128 گیگابایتی از آن عرضه شد، اما تمامی نسخه‌های این‌چنینی همیشه منحصر به بازارهای خاص بوده‌اند. امیدواریم عرضه گلکسی نوت 8 بهانه‌ای برای آغاز عرضه محصولات دارای ظرفیت داخلی بالای سامسونگ در سراسر جهان باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. امیدوارم هرچه زودتر عرضه بشه