اپلیکیشن Truecaller

اپلیکیشن Truecaller از این پس از پیام‌های فوری پشتیبانی می‌کند

اپلیکیشن Truecaller در جدیدترین به روزرسانی، به پشتیبانی از پیام های سریع در دو نسخه اندروید و آی او اس مجهز شده است. در ادامه مزایای این ویژگی برنامه را بررسی می‌کنیم.

این نرم افزار موبایل را باید محبوب‌ترین ابزار به منظور شناسایی مخاطب‌های ناشناس و همچنین بلاک کردن تماس‌های تبلیغاتی و یا آزاردهنده دانست که کاربران هر دو پلتفرم اندروید و آی او اس از آن استفاده می‌کنند. به عنوان گوشه‌ای از قابلیت‌های این برنامه باید به امکان جستجو در پایگاه داده جهانی آن به منظور یافتن اطلاعات شماره‌های ناشناس، امکان افزودن شماره شخصی خود به بانک اطلاعاتی برنامه، وجود یک سیستم هوشمند ضد اسپم و دارای میلیون‌ها شماره به صورت پیش‌فرض برای جلوگیری از دریافت تماس‌های تبلیغاتی و وجود یک صفحه شماره‌گیر دارای امکانات خوب و ظاهر جذاب از جمله قابلیت‌های آن هستند.

اپلیکیشن Truecaller

کاربرد پیام فوری اپلیکیشن Truecaller

حال توسعه‌دهندگان اپلیکیشن Truecaller برای اندروید و آی او اس، قابلیت ارسال پیام فوری (فلش مسیجینگ) را به این برنامه اضافه کرده‌اند. به لطف وجود این قابلیت، به منظور دادن پاسخ‌های بله یا خیر به یک مخاطب و همچنین حین تلاش برای انتقال یک پیام ساده و کوتاه، محبور به تایپ کردن تعداد زیادی کاراکتر نخواهید بود.

در لیست مخاطب‌های برنامه Truecaller، یک آیکون رعد و برق مشاهده می‌کنید. با لمس آن، به مجموعه‌ای از متداول‌ترین اموجی‌ها و پیام‌های روزمره همچون «کجا هستی؟» (?Where are you) دست پیدا خواهید کرد. در این بخش همچنین یک دکمه برای ارسال موقعیت جغرافیایی تعبیه شده است. با لمس هر یک از گزینه‌های پیش‌فرض، خیلی سریع پیام فوری خود را به مخاطب ارسال می‌کنید. خوشبختانه یکی از گزینه‌‌های در دسترس، برای نوشتن پیغام سفارشی و البته کوتاه خود در نظر گرفته شده است.

کاربر مقصد این پیام را به صورت یک پیغام فوری دریافت خواهد کرد. به وی نیز گزینه‌هایی ارائه می‌شوند تا بتواند در کمترین زمان ممکن پاسخ پیام دریافت شده را ارسال کند. به گفته شرکت توسعه‌دهنده، قرار نیست قابلیت ارسال پیام فوری در اپلیکیشن Truecaller جایگزین پیام کوتاه و یا حتی پیام‌رسان‌ها شود.

کاربرد اصلی آن، ارسال سریع یک پیام مهم با حداقل تعداد دفعات لمس نمایشگر است. در نسخه اندروید برنامه، پیام فوری دریافت شده، همانند زمان دریافت یک تماس صوتی، کل نمایشگر را اشغال می‌کند، پس احتمال از دست دادن آن پایین است.


پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*