بهترین برنامه های طراحی

بهترین برنامه های طراحی برای اندروید و آی او اس در سال 2017

در این مطلب قدرتمندترین و بهترین برنامه های طراحی برای اندروید و آی او اس را معرفی خواهیم کرد. به کمک این نرم افزارهای طراحی برای موبایل می‌توان آثار خلاقانه و طرح‌های شگفتی را ایجاد کرد.

به لطف نمایشگرهای لمسی بسیار روان گوشی های موبایل و تبلت های امروزی، آن‌ها تبدیل به بهترین ابزارها برای طراحان حرفه‌ای شده‌اند. به لطف بهترین برنامه های طراحی برای آی او اس و اندروید که در ادامه معرفی می‌کنیم قادر خواهید بود در هر جایی، ایده‌های خود را بدون هیچ محدودیتی پیاده کنید.

مزیت اپلیکیشن‌های نام برده شده این است که برخی برای افراد تازه‌کار، برخی دیگر برای افراد دارای تجربه محدود و تعدادی دیگر برای طراحان حرفه‌ای در نظر گرفته شده‌اند. پس برای هر کاربر علاقه‌مند به طراحی، یک ابزار در سطح خود وجود دارد.

Infinite Painter

دانلود برای Android | iOS

قیمت : رایگان

بهترین برنامه های طراحی

اپلیکیشن Infinite Painter را باید جزو بهترین برنامه های طراحی برای کاربران حرفه‌ای دانست، به طوری که بیش از 80 قلم مو طبیعی در آن یافت می‌شوند. وجود حالت ترکیب همانند فتوشاپ و امکان لایه لایه کردن طرح‌ها، وجود راهنما، امکان اعمال ماسک به گروهی از لایه‌ها، وجود ابزارهای تبدیل، پشتیبانی از لایه‌های فایل‌های دارای فرمت PSD و دسترسی به تمامی رنگ‌های طبیعی، بخشی از قابلیت‌های این نرم افزار طراحی هستند. این برنامه را باید ابزاری بسیار شبیه به فتوشاپ برای اندروید و آی او اس دانست که تنها بر روی قابلیت‌های طراحی تمرکز دارد.

PaperOne: Paint Draw Sketchbook

دانلود برای Android

قیمت : رایگان

بهترین برنامه های طراحی

در این نرم افزار شاهد شبیه‌سازی قلم موهای طبیعی به بهترین وجه ممکن هستیم تا بلکه بتوان طرح‌هایی زیبا و جذاب به کمک آن‌ها خلق کنید. چندین نوع مختلف قلم مو در کنار مجموعه‌ای گسترده از رنگ‌های طبیعی در اختیار کاربر قرار می‌گیرند، به همین دلیل دست وی برای نمایش خلاقیت خود باز است.

یکی از مزایای PaperOne: Paint Draw Sketchbook، سادگی در عین وجود ابزارهای قدرتمند در آن است که سبب می‌شود همه کاربران اعم از مبتدی و حرفه‌ای بتوانند از اپلیکیشن استفاده کنند. این برنامه را باید جایگزینی سبک برای نرم افزار Infinite Painter یاد کرد که زمان‌‎های تلف شده شما را تبدیل به فرصتی برای نمایش خلاقیت‌ها و پیاده‌سازی ایده‌ها می‌کند.

ibis Paint X

دانلود برای Android | iOS

قیمت : رایگان

بهترین برنامه های طراحی

در این برنامه شاهد برقراری یک تعادل نسبی میان بهترین برنامه های طراحی مختص تازه‌کاران و همچنین قدرتمندترین اپلیکیشن‌ها در این زمینه هستیم. به این ترتیب به جای دست‌پاچگی و گم شدن در میان انبوهی از ابزارهای مختلف، از وقتی که به طراحی اثری جدید اختصاص داده‌اید نهایت استفاده را خواهید برد.

از طرفی دیگر، وجود بیش از 140 قلم طراحی مختلف که ممکن است بر اساس پهنای نوک و همچنین دیگر مشخصه‌ها با یکدیگر تفاوت داشته باشند، سبب می‌شود کاربران حرفه‌ای، هیچ محدودیتی برای پیاده‌سازی طرح‌های خود نداشته باشند.

مزیت حالت چند لایه برنامه ibis Paint X این است که می‌توان تا جایی که حافظه رم دستگاه پشتیبانی می‌کند، چندین لایه روی یکدیگر قرار داد. همچنین می‌توان هر نوع قلم را بسته به نیاز خود تغییر داد و شفافیت، ضخامت و زاویه قرارگیری آن بر روی صفحه را عوض کرد. با استفاده از ibis Paint X، از هر نوع برنامه ضبط صفحه نمایش اندروید و آی او اس بی‌نیاز خواهید شد، چرا که به لطف ابزار درونی این برنامه، می‌توانید ویدیویی از نحوه ترسیم طرح خود ضبط کرده و سپس منتشر کنید.

ArtFlow: Paint Draw Sketchbook

دانلود برای Android

قیمت : رایگان

بهترین برنامه های طراحی

نرم افزار ArtFlow در واقع یک دفتر نقاشی دیجیتال است که بیش از 80 قلم مختلف در آن وجود داشته و به لطف وجود امکاناتی همچون سایه‌زدن، می‌توان طرح‌های زیبایی را پیاده‌سازی کرد. ابزارهای موجود در این برنامه بی‌شمارند. امکان انتخاب تمامی رنگ‌های طبیعی موجود، امکان بازگشت به حالت قبلی و بعدی بدون محدودیت، امکان استفاده از ساختار لایه‌ای تا سقف 32 مورد، وجود 11 حالت ترکیب مختلف و وجود حالت نقاشی دارای تقارن با قابلیت سفارشی‌سازی از جمله مهمترین قابلیت‌های ArtFlow هستند که آن را تبدیل به یکی از بهترین برنامه های طراحی می‌کنند.

یکی از مزایای فوق‌العاده عالی و کاربردی این برنامه، امکان گرفتن خروجی به صورت فایل PSD (فرمت اورجینال فایل‌های فتوشاپ) است، پس می‌توان طرح خود را در گوشی موبایل یا تبلت آغاز کرد و ادامه ریزه‌کاری‌های آن را در نرم افزار فتوشاپ انجام داد. امکان ایجاد اشکال هندسی گوناگون از دیگر قابلیت‌های این اپلیکیشن است که طراحی سه بعدی را راحت‌تر می‌کند. مهمترین مزیت این اپلیکیشن در مقایسه با سایر برنامه های طراحی ، تبدیل کردن دستگاه دیجیتال به یک دفتر کاغذی مخصوص طراحی است.

ArtRage: Draw – Paint – Create

دانلود برای Android

قیمت : 5.99 دلار

بهترین برنامه های طراحی

ArtRage در مقایسه با دیگر برنامه های طراحی معرفی شده، بیشتر به واقعیت نزدیک است. مزیت دیگر آن، شامل شدن تمامی ابزارهایی است که در نسخه بسیار قدرتمند دسکتاپ آن نیز وجود دارند. با استفاده از این برنامه نیز می‌توانید یک طرح دارای ساختار چند لایه‌ای ایجاد کنید و از حالت‌های ترکیب موجود در آن بهره ببرید.

امکان افزودن مرجع و ردیابی عکس‌ها حین ترسیم و استفاده از انواع ترکیب‌های رنگ، از دیگر مزایای ArtRage هستند. حین استفاده از ابزارهای ترسیم در این برنامه همچون قلم مو، قلم عادی و یا حتی پاک‌کن و گچ، حس استفاده از این ابزارها در دنیای واقعی را خواهید داشت. در حالت کلی، مزیت آن نسبت به دیگر موارد، نزدیکتر بودن به واقعیت است.

InColor – Coloring Book for Adults

دانلود برای Android

قیمت : رایگان

بهترین برنامه های طراحی

در این برنامه تعداد زیادی صفحه به منظور رنگ‌آمیزی وجود دارند. آن‌ها به شما کمک می‌کنند علاوه بر گذران وقت به روشی مناسب، خود را برای طراحی بر روی دستگاه‌های دیجیتال آماده کنید. پس اگر جزو کاربران علاقه‌مند به طراحی هستید که به تازگی تصمیم به استفاده از گوشی موبایل یا تبلت اندرویدی خود به این منظور گرفته‌‎‎اید، نصب اپلیکیشن InColor خالی از لطف نخواهد بود. بیش از هزاران طرح به صورت پیش‌فرض در آن وجود دارند و هر روز نیز به این تعداد افزوده می‌شود.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. دریافت برنامه کار بردی مورد علاقه