گوشی موبایل Hydrogen One

گوشی 1200 دلاری Hydrogen One به نمایشگر سه بعدی مجهز خواهد بود

گوشی موبایل Hydrogen One به عنوان یک محصول گران‌قیمت و مجهز به ویژگی‌های خاص معرفی شد. گوشی هیدروژن وان، توسط شرکت Red که در زمینه ساخت دوربین‌های حرفه‌ای فعالیت می‌کند، ساخته شده است.

مهمترین ویژگی این گوشی موبایل، مجهز شدن به یک صفحه نمایش هولوگرافیک است. در این نوع از صفحه‌های نمایش، با استفاده از پراش نور، تصویری سه بعدی و مجازی از یک شی ایجاد می‌شود. به گفته شرکت سازنده، با خرید گوشی هیدروژن وان دیگر به حمل و استفاده از دستگاه‌های جانبی به منظور لذت بردن از محتواهای چند بعدی نیازی نخواهید داشت.

به لطف استفاده از فناوری نانو برای توسعه این گوشی موبایل، می‌توان به صورت یکپارچه بین محتواهای عادی دو بعدی، محتواهای چندرسانه‌ای هولوگرافیک، محتواهای سه بعدی و بازی‌های تعاملی جابه‌جا شد. این محصول را باید جزو دستگاه‌های اندرویدی محسوب کنیم.

گوشی موبایل Hydrogen One

به ادعای شرکت سازنده، یک الگوریتم اختصاصی در سیستم عامل گوشی موبایل Hydrogen One به کار رفته است و به لطف آن، صداهای استریو تبدیل به صداهای چند بعدی می‌شوند. بعد از مجهز شدن به نمایشگر هولوگرافیک، مهمترین مزیت محصول جدید شرکت Red ساختار ماژولار آن است، به طوری که می‌توان با اتصال قطعات جانبی به گوشی موبایل توانایی آن برای ثبت تصاویر و ضبط ویدیوها را افزایش داد. محصول جدید، با دوربین‌های این شرکت همچون Scarlet ،EPIC و Weapon سازگار خواهد بود.

دیگر مشخصات فنی گوشی موبایل Hydrogen One

متاسفانه هنوز اطلاعات زیادی درباره مشخصات فنی این دستگاه در اختیار نداریم. تنها چیزهایی که درباره ویژگی‌های سخت افزاری گوشی موبایل هیدروژن وان می‌دانیم، پشتیبانی آن از یو اس بی نسخه C و مجهز شدن به یک صفحه نمایش 5.7 اینچی است. بر اساس تصویر محصول می‌توان از پشتیبانی آن از جک صوتی 3.5 میلی‌متری نیز مطمئن شد.

نسخه پایه این گوشی موبایل، که به بدنه‌ای آلومینیومی مجهز می‌شود، دارای قیمت هزار و صد و نود و پنج دلار است، اما این قیمت برای نسخه دارای بدنه تیتانیومی به هزار و پانصد و نود و پنج دلار افزایش پیدا می‌کند. به گفته شرکت سازنده، خرید محصولات با قیمت‌های گفته شده، تنها برای مدتی کوتاه ممکن خواهد بود. همچنین کاربرانی که خیلی زود نسبت به پیش خرید اقدام کنند، یک نشان یادگاری کوچک نیز دریافت خواهند کرد. محصولات سفارش داده شده در 3 ماهه نخست سال 2018 عرضه خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. مگه میخوام ویلا بخرم هزارو پونصد دلااااااار