مسابقه عکاسی هوایی Dronstagram 2017

برندگان مسابقه عکاسی هوایی Dronstagram 2017 اعلام شدند + بهترین تصاویر

برندگان مسابقه عکاسی هوایی Dronstagram 2017 اعلام شدند. در این مقاله بهترین تصاویر هر بخش و ویدیویی از مجموعه تصاویر شرکت کرده در این مسابقه را مشاهده کنید.

پهپادها درب جدیدی را بر روی برخی از زوایای باورنکردنی باز کرده‌اند که در گذشته برای به دست آوردن آن‌ها نیازمند یک عکاس، یک دوربین DSLR و یک فروند هلیکوپتر بودیم. Dronestagram یک شبکه اجتماعی آنلاین برای علاقه‌مندان به عکاسی هوایی با پهپاد است که هر ساله با برگزاری یک مسابقه، سعی بر جمع آوری بهترین عکس های گرفته شده توسط کاربران دارد. در این مقاله نیز ما قصد داریم به معرفی برندگان مسابقه عکاسی هوایی Dronstagram 2017 و تصاویر گرفته شده از سوی آن‌ها بپردازیم.

اگر چه در حال حاضر چهارمین دوره مسابقه عکاسی هوایی Dronestagram به اتمام رسیده است، اما امسال تصاویر به مراتب قدرتمندتر و جذاب‌تر از سال‌های دیگر بوده‌اند. این مسابقه متصل به گروه معتبر جهانی «نشنال جئوگرافیک» بوده و در چهار دسته طبیعت، مردم، شهری و خلاقانه برگزار می‌شود. به اعتقاد جف هیمسات (Jeff Heimsath) ویرایشگر تصاویر در نشنال جئوگرافیک و داور مسابقه عکاسی هوایی Dronstagram 2017 امسال بهترین سال برای عکاسی پهپاد بوده است. وی در ارتباط با مسابقه امسال می‌گوید:

من از خلاقیت در عکس های شرکت داده شده در مسابقه هوایی امسال شگفت زده شده‌ام. عکاسان از پهپادها برای تهیه تصاویری از چشم اندازهای جدید و منحصر به فرد سراسر جهان استفاده می‌کنند. فرآیند انتخاب بهترین‌ها به هیچ عنوان آسان نبود، در مسابقه امسال بهترین تصاویر گرفته شده توسط پهپادها در سراسر جهان شرکت داده شده بودند.

در ادامه شما را به مشاهده تصاویر برنده شده در مسابقه عکاسی هواییDronstagram 2017  دعوت می‌کنیم.

مسابقه عکاسی هوایی Dronstagram 2017

عکس برنده بخش «طبیعت»

مسابقه عکاسی هوایی Dronstagram 2017

تصویر برنده‌ی بخش طبیعت مسابقه عکاسی هوایی Dronstagram 2017 توسط حساب کاربری jcourtial گرفته شده است. این تصویر در ماه ژوئن، توسط یک پهپاد DJI Phantom 4 گرفته شده که زمین پرورش اسطوخودوس را در پروانس فرانسه نمایش می‌دهد. جذاب‌ترین بخش این تصویر، حرکت یک تراکتور برای برداشت این گیاه خوش رنگ است.

عنوان دوم این مسابقه را حساب کاربری Calin Stan برای تصویر «جاده بی‌نهایت به ترانسیلوانیا» و عنوان سوم را نیز حساب کاربری Florian برای تهیه عکس «سازنده عکس» توسط یک پهپاد DJI Phantom 3 Advanced دریافت کرده‌اند.

عکس برنده بخش «مردم»

مسابقه عکاسی هوایی Dronstagram 2017

برنده‌ی مقام نخست بخش مردم این مسابقه عکاسی، حساب کاربری Martin Sanchez است که عکس او توسط یک پهپاد DJI Mavic و در ماناسکوان کالیفرنیا گرفته شده است. وی در کپشن این تصویر نوشته است:

زمانی که شما به دنبال یک چشم انداز جدید در جهان می‌گردید، فراموش می‌کنید چه اتفاقی افتاده و می‌افتد – سقوط از لبه خطوط

حساب کاربری helios1412 برای تصویر نیلوفرآبی جایزه نفر دوم را دریافت کرده، درحالی که رتبه سوم را حساب کاربری feelingmovie برای تصویری گرفته شده توسط پهپاد DJI Phantom 4 از فستیوال “La Vijanera” در شمال اسپانیا از آن خود کرده است.

عکس برنده بخش «شهری»

مسابقه عکاسی هوایی Dronstagram 2017

همیشه در بخش شهری این مسابقه عکاسی هوایی تصاویر خیره کننده‌ای شرکت می‌کنند، اما هیچکدام از آن‌ها تا به حال به زیبایی عکس «جنگل بتنی» گرفته شده توسط حساب کاربری bachirm نبوده است. این تصویر توسط یک پهپاد DJI Phantom 4 از شهر دبی گرفته شده است. پس از این تصویر، عکس «برج مرکوری» از alexeygo و سپس عکس «صلح» از luckydron در شهر مادرید اسپانیا جایگاه‌های دوم و سوم را دریافت کرده‌اند.

عکس برنده بخش «خلاقیت»

مسابقه عکاسی هوایی Dronstagram 2017

خلاقیت یک بخش جدید در مسابقه عکاسی هوایی Dronstagram 2017 است. جالب اینجاست که این بخش یکی از جذاب‌ترین دسته بندی‌های مسابقه مذکور نیز لقب گرفته است. برنده‌ی خوش‌شانس این بخش، حساب کاربری LukeMaximoBell گرفته شده از سایه گاوهاییست که در دریاچه نزدیک کیپ تاون آفریقای جنوبی، نمای زیبایی را به خود گرفته‌اند. عنوان دوم این مسابقه را حساب کاربری rga برای عکس «اوگو دریایی» دریافت کرده و نفر سوم نیز macareuxprod برای عکس «مرحله بعد» برگزیده شده است.

شما می‌توانید تصاویری برگزیده از این مسابقه را در یک گالری ویدیویی در زیر مشاهده کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام
    والا من هرچی دقت کردم توعکس آخر هیچ دلفینی ندیدم. دوتا گاو هستن که سایشون افتاده توی آب.