امکان پاسخ به استوری با یک استوری دیگر در آپدیت جدید اینستاگرام

با دریافت آپدیت جدید اینستاگرام قادر به پاسخ به استوری با استفاده از یک ویدیو، عکس و یا بومرنگ جدید خواهید بود. حین انجام این کار، ابزارهای زیادی در دسترس کاربر قرار دارند.

اینستاگرام مدتی است شدیدا بر روی قابلیت‌های مربوط به بخش استوری تمرکز کرده است. بعد از انتشار آپدیت جدید به همراه فیلترهای صورت اینستاگرام و ابزارهای خلاقانه آن، که فوق‌العاده جذاب و کاربردی هستند، اکنون نوبت به افزودن قابلیتی دیگر رسیده است.

اکنون پاسخ به استوری با استفاده از ویدیو، عکس‌ و یا بومرنگ ممکن شده است. بعد از دریافت آپدیت جدید اینستاگرام، حین مرور استوری‌های دنبال‌شوندگان خود، در پایین هر استوری و در کنار باکس متن، یک آیکون دوربین به نمایش در خواهد آمد. با لمس این آیکون، وارد صفحه دوربین می‌شوید.

پاسخ به استوری

مزیت این قابلیت جدید اینستاگرام این است که به تمامی امکاناتی که در حالت عادی و حین ارسال یک استوری در اختیار دارید، دسترسی خواهید داشت. پس امکان هشتگ‌گذاری، استفاده از فیلترهای صورت و انواع استیکرها به منظور پاسخ به استوری وجود دارد.

حین پاسخ به استوری ، همان عکس یا ویدیو نیز به نمایش در می‌آید

این قابلیت فوق‌العاده است. بعد از ثبت عکس و پیش از ارسال، همان استوری که در حال پاسخ دادن به آن هستید، همانند یک استیکر در گوشه عکس شما می‌گیرد. می‌توانید ابعاد، جهت و مکان قرارگیری آن را نیز تغییر داد. اگرچه به جز این ویژگی جدید اینستاگرام چیز دیگری در آپدیت کنونی گنجانده نشده است، اما همین مورد برای راضی نگه داشتن کاربران علاقه‌مند به استوری کافی به نظر می‌رسد. افزوده شدن این قابلیت‌ها به معنی جذب تعداد بیشتری از کاربران اسنپ چت به سمت اینستاگرام است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*