برنامه های اتومبیل

بهترین برنامه های اتومبیل اندروید و آی او اس در سال 2017

بهترین برنامه های اتومبیل اندروید و آی او اس به کاربران کمک می‌کنند تجربه متفاوتی از رانندگی داشته باشند. با استفاده از اپلیکیشن اتومبیل، رانندگی ایمن و مطمئنی خواهید داشت.

برخی افراد، بخش قابل توجهی از روز و حتی کل زندگی‌شان را پشت فرمان سپری می‌کنند. با توجه به اجبار برای این سبک از زندگی، باید آن را به آسان‌ترین شکل ممکن در آورد. 5 اپلیکیشن اتومبیل که در ادامه معرفی می‌کنیم، به رانندگان کمک می‌کنند هزینه‌های جاری مربوط به خودروی خود را پیگیری و سازماندهی کرده و بهتر به مسیریابی بپردازند. امکان خرید و فروش سریع وسیله نقلیه خود و همچنین یافتن نزدیکترین پمپ بنزین‌ها، از دیگر مزایای این دسته از نرم افزارها هستند. اگر واقعا یک راننده حرفه‌ای هستید، بهتر است هر 5 برنامه را نصب کنید.

Drivvo

دانلود برای Android | iOS

قیمت : رایگان

بهترین برنامه های اتومبیل

با استفاده از اپلیکیشن Drivvo می‌توان میزان مصرف بنزین به ازای هر مایل، هزینه‌های جاری مربوط به تعمیر و سرویس اتومبیل، یادآوری برای سرویس وسیله در موعد مقرر آن و در کل هر نوع هزینه‌‌ای که به خودرو مربوط می‌شود را مدیریت کرد و اعمالی که باید به صورت زمان‌بندی شده انجام داد را به خاطر سپرد.

اگر جزو کاربرانی هستید که همواره به صرفه‌جویی در هزینه‌ها فکر کرده و کارهای خود را با نظم انجام می‌دهید، نصب Drivvo بر روی دستگاه اندرویدی و یا آی او اسی شما یکی از ضروریات است. مزیت اصلی این برنامه، ارائه آمارهای دقیق و دارای جزییات کافی و همچنین محاسبه هزینه‌ها و دیگر موارد درباره اتومبیل شماست.

RealDash

دانلود برای Android | iOS

قیمت : رایگان

بهترین برنامه های اتومبیل

یکی دیگر از بهترین برنامه های اتومبیل آی او اس و اندروید RealDash است. این برنامه در واقع یک داشبورد مجازی دارای قابلیت سفارشی‌سازی، ابزاری برای ثبت اطلاعات و یک محاسبه‌کننده دقیق است. می‌توان از این نرم افزار بعد از اتصال آن به ECU وسیله نقلیه با استفاده از کابل یو اس بی، بلوتوث و یا وای فای استفاده کرد تا به این وسیله به صورت مستقیم اطلاعاتی را از خودرو دریافت کند.

در زمان برقرار کردن این اتصال، با استفاده از جی پی اس دستگاه اندرویدی و یا آی او اسی و همچنین دیگر سنسورهای درونی آن، سرعت حرکت خودرو و موقعیت آن بر روی نقشه نمایش داده می‌شوند. یکی دیگر از مزایای آن، اخطار به کاربر در صورت وجود محدودیت سرعت در یک منطقه خاص است. مزیت اصلی RealDash در مقایسه با دیگر برنامه های اتومبیل ، تبدیل کردن گوشی موبایل یا تبلت به یک داشبورد مجازی است که مجهز به ابزارهای گوناگونی بوده و گرافیک خیره‌کننده‌ای دارد.

Driva – AI dash cam driving assistant

دانلود برای iOS

قیمت : رایگان

برنامه های اتومبیل

Driva یکی دیگر از قدرتمندترین و بهترین برنامه های اتومبیل مخصوص آی او اس است که در واقع باید آن را یک دوربین داشبورد (داش‌کم) قدرت گرفته از هوش مصنوعی دانست. این برنامه علاوه بر اینکه یک دستیار مفید برای راننده محسوب می‌شود، هر اتفاقی که در مسیر رانندگی رخ می‌دهد را ضبط می‌کند. به لطف هوش مصنوعی قدرتمند آن، خودروهای جلویی و همچنین چراغ قرمز تشخیص داده شده و نیاز به حرکت و یا توقف، به راننده اطلاع داده می‌شوند.

با استفاده از Driva، در صورت بروز حوادث احتمالی، به راحتی و با در اختیار داشتن مدرک می‌توانید بی‌گناهی خود را ثابت کنید، چرا که مکانیزم ضبط برنامه به کاربر اجازه می‌دهد همواره تا 30 ثانیه قبل از رخ دادن یک حادثه را در اختیار داشته باشد. امکان ذخیره‌سازی و اشتراک‌گذاری ویدیوهای ضبط شده قابلیت دیگر این نرم افزار است. ویژگی اصلی Driva هوش مصنوعی آن است که عملکردش به مرور زمان بهبود یافته و بیشتر و بیشتر در کار خود حرفه‌ای می‌شود.

GasBuddy: Find Cheap Gas

دانلود برای Android | iOS

قیمت : رایگان

برنامه های اتومبیل

در بین برنامه های ماشین معرفی شده، GasBuddy اپلیکیشنی است که در یک زمینه تمرکز داشته و همان را به بهترین وجه ممکن انجام می‌دهد. کاربران سراسر جهان بیش از 60 میلیون بار آن را دانلود کرده‌اند که نشان از کاربردی بودن برنامه و همچنین پرجمعیت بودن جامعه جهانی آن دارد. در واقع GasBuddy را باید بزرگترین جامعه مجازی برای اطلاع و همچنین اطلاع‌رسانی درباره جایگاه‌های سوخت بدانیم.

در بین برنامه های اتومبیل ، GasBuddy بیشترین تعداد کاربر را دارد

با استفاده از آن می‌توانید ارزان قیمت‌ترین پمپ‌های بنزین و دیگر انواع جایگاه‌های سوخت‌رسانی را پیدا کرده و با گزارش نرخ‌ها در هر جایگاهی که به آن وارد می‌شوید، به دیگر کاربران نیز برای یافتن ارزان‌ترین موارد کمک کنید. کاربرد مهم دیگر برنامه، پیدا کردن نزدیکترین جایگاه‌ها است که در زمان نزدیک شدن به اتمام کامل سوخت، بسیار ضروی است. با فعالیت در این برنامه و دادن گزارش‌های صحیح بیشتر، امتیاز بیشتری نیز به دست خواهید آورد.

این امتیاز‌ها، برای شرکت در مسابقه روزانه برنده شدن 100 دلار سوخت رایگان کاربرد خواهند داشت. مهمترین ویژگی منحصربه‌فرد این برنامه، متمرکز بودن بر روی یک زمینه و عدم ارائه چندین قابلیت به صورت پراکنده است. از آنجایی که خود راننده‌ها به کامل و آپدیت شدن دیتابیس برنامه کمک می‌کنند، با استفاده از آن همواره به جدیدترین و به‌روزترین اطلاعات دسترسی خواهید داشت.

Cars.com – Find Cars For Sale

دانلود برای Android | iOS

قیمت : رایگان

برنامه های اتومبیل

آخرین مورد در لیست بهترین برنامه های اتومبیل نیز دارای کاربردی خاص است. وب سایت Cars.com بهترین مکان برای خرید هر نوع وسیله نقلیه اعم از اتومبیل و یا کامیون است که خوشبختانه از مدت‌ها قبل، نرم افزار اندرویدی و آی او اسی آن نیز عرضه شده‌ است. فیلترهای زیادی وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به صورت دقیق، همان وسیله نقلیه که به دنبالش هستید را پیدا کنید. امکان جستجو در میان مدل‌های مختلف و همچنین مقایسه اتومبیل‌ها، از دیگر قابلیت‌های این برنامه هستند.

به صورت بالعکس نیز می‌توانید از این برنامه استفاده کنید. یعنی در صورت نیاز به فروش وسیله نقلیه خود، Cars.com یکی از بهترین ابزارهایی است که می‌توان از آن کمک گرفت. داشتن این برنامه برای آن دسته از کاربرانی که در زمینه خرید و فروش خودرو فعالیت می‌کنند کاملا واجب است. همچنین اگر فردی قصد خرید اتومبیل جدید و یا فروش وسیله نقلیه فعلی خود را داشته باشد، می‌توانن از مزایای این برنامه استفاده کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*