میزو پرو 7 پلاس

تصاویر و اطلاعات بسیاری از گوشی های میزو پرو 7 و میزو پرو 7 پلاس منتشر شد

به تازگی شاهد درز عکس های میزو پرو 7 (Meizu Pro 7) و میزو پرو 7 پلاس (Meizu Pro 7 Plus) همراه با یک ویدیوی 360 درجه هستیم که ما را تا حد زیادی با این گوشی های جدید آشنا می‌کنند.

امسال میزو قصد دارد تا با تجهیز گوشی های های جدید خود به یک نمایشگر رنگی ثانوی، محصولاتی مفهومی و متفاوت را در اختیار کاربران قرار دهد. به علاوه، گوشی های جدید میزو به تراشه قدرتمند و جدید هلیو ایکس 30 شرکت مدیاتک نیز مجهز شده‌اند تا با قدرتی بالا، مشکلی در پردازش اطلاعات وجود نداشته باشد.

برای شروع بهتر است ابتدا نگاهی به تصویری از این گوشی ها با رنگ مشکی داشته باشیم.

میزو پرو 7 پلاس

اگرچه در تصاویر هفته گذشته، رنگ مشکی نیز در میان قاب‌های این گوشی دیده می‌شد، اما نسبت به صحت آن تردید داشتیم چرا که عکس‌های قبلی معمولا رنگ‌های طلایی و قرمز را نشان می‌دادند. بدون شک استفاده از رنگ مشکی کاملا مناسب این گوشی جدید بوده و حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش دوم آن را می‌پوشاند. همچنین به نظر می‌رسد دستگاه پشتی در این عکس بر خلاف گوشی جلویی، سطحی بازتابنده دارد. به هر صورت تشخیص جنس قاب پشتی این گوشی ها در تصویر پیش رو کار بسیار سختی است.

اخیرا ویدیویی سه بعدی از محصولات جدید میزو که بر اساس اطلاعات لو رفته طراحی شده است نیز در اختیار کاربران قرار گرفته که اندازه بزرگ‌تر نسخه پلاس را به خوبی به تصویر می‌کشد. میزو پرو 7 با صفحه نمایشی 5.2 اینچی و میزو پرو 7 پلاس با صفحه نمایش 5.7 اینچی تولید خواهد شد و به نظر می‌رسد تفاوت قابل توجهی دیگری میان این دو گوشی وجود ندارد.

با عبور از عکس های میزو پرو 7 و پرو 7 پلاس، به مشخصات فنی این گوشی های هوشمند می‌رسیم. به گفته منابع مختلف، سازندگان از دو سنسور 12 مگاپیکسلی IMX386 و IMX286 ساخته سونی در بخش پشتی و از یک سنسور 16 مگاپیکسلی در بخش جلویی استفاده خواهند کرد تا امکان ثبت تصاویر مختلف با کیفیتی بسیار بالا وجود داشته باشد. خوشبختانه جک 3.5 میلی‌متری نیز از این گوشی ها حذف نمی‌شود.

میزو پرو 7 پلاس

در نهایت، تصویری که اخیرا از یکی از فروشگاه‌های شهر شنزن منتشر شده از آغاز پیش فروش گوشی های جدید میزو در چین خبر دارد. هرچند، به نظر می‌رسد هنوز کسی موفق به دریافت اطلاعات اضافی در رابطه با قیمت و زمان عرضه آنها از این فروشندگان نشده است. به هر صورت، هم‌اکنون علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت 30 دلار، از اولین کاربران گوشی های جدید میزو باشند.

انتظار می‌رود نسخه کوچکتر این گوشی ها با قیمت پایه 409 دلار و حداکثر قیمت 482 دلار عرضه شده و نسخه‌های مختلف مدل پلاس نیز بین 482 تا 555 دلار قیمت داشته باشند.

تصاویر میزو پرو 7 و میزو پرو 7 پلاس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*