تیزر تبلیغاتی ال جی کیو 6

ال جی کیو 6 (ال جی جی 6 مینی) فردا رونمایی می‌شود

در تیزر تبلیغاتی ال جی کیو 6 (ال جی جی 6 مینی) زمان رونمایی از این محصول مشخص شد. اکنون می‌دانیم گوشی موبایل LG Q6 روز آینده معرفی می‌شود.

ال جی اخیرا یک ویدیوی تبلیغاتی جدید منتشر کرده که از رونمایی یک گوشی هوشمند جدید خبر می‌دهد. اگرچه این شرکت کره‌ای نامی از محصولی که قرار است در روز یازدهم جولای (بیستم تیر) معرفی شود نبرده است، اما پیش از این نیز در جریان زمان رونمایی از ال جی کیو 6 قرار گرفته بودیم. اکنون با اطمینان می‌گوییم این تیزر تبلیغاتی، دقیقا مربوط به نسخه مینی ال جی جی 6 است.

نمایشگر این گوشی موبایل همچنان به نسبت ابعاد تصویر متفاوت 18:9 مجهز خواهد شد، اما اندازه کوچکتری در مقایسه با ابعاد نمایشگر 5.7 اینچی ال جی جی 6 دارد. بر اساس شایعات، این محصول دارای یک صفحه نمایش 5.4 اینچی فول اچ‌دی بوده و به پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 430 مجهز شده است. میزان حافظه رم آن در مقایسه با مدل اصلی کاهش یافته و تنها 3 گیگابایت خواهد بود.

دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و عرضه شدن با اندروید 7.1.1 نوقا به صورت پیش‌فرض، از دیگر ویژگی‌های مهم محصول جدید هستند. چند روز قبل بنچمارک ال جی کیو 6 نیز منتشر شد که نشان می‌داد رونمایی این گوشی موبایل بسیار نزدیک است.

تیزر تبلیغاتی ال جی کیو 6


پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*