محافظ صفحه نمایش گلکسی نوت 8

تصویری از محافظ صفحه نمایش گلکسی نوت 8 به بیرون درز کرد

یک عکس محافظ صفحه نمایش گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) اخیرا فاش شده است. به لطف آن می‌توانیم بهتر در جریان سبک طراحی گلکسی نوت 8 قرار بگیریم.

فعالان در عرصه ساخت لوازم جانبی همیشه نقش مهمی در افشای اطلاعات مربوط به گوشی های موبایل دارند. آن‌ها پیش از رونمایی یک محصول باید در جریان ابعاد و شکل دستگاه قرار بگیرند تا بلکه بتوانند همزمان با عرضه محصول، لوازم جانبی آن را نیز عرضه کنند. چند روز قبل جدیدترین رندر سامسونگ گلکسی نوت 8 توسط یک تولیدکننده لوازم جانبی منتشر شد و اکنون، شاهد انتشار یک تصویر از محافظ نمایشگر گلکسی نوت 8 هستیم.

محافظ صفحه نمایش گلکسی نوت 8 برای یک نمایشگر از نوع Infinity Display طراحی شده است

صفحه نمایش پرچمدار آتی سری Note همانند گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس از نوع Infinity Display بوده و حاشیه‌های فوق‌العاده کمی دارد. همانطور که پیش‌بینی می‌شد، این محصول نسخه بزرگتر گلکسی اس 8 پلاس است، چرا که باید برای قرار دادن نمایشگری بزرگتر، ایجاد فضا برای قلم S-Pen و مخصوص ایجاد فضا برای ماژول دوربین دوگانه، ابعاد بیشتری داشته باشد. البته مجهز شدن به یک صفحه نمایش از نوع Infinity Display دارای اندازه 6.3 اینچ تنها مشخصه سخت افزاری نیست که شما را به خرید این گوشی موبایل ترغیب کند.

محافظ صفحه نمایش گلکسی نوت 8

استفاده از چیپست اسنپدراگون 835، و حداقل 6 گیگابایت رم از دیگر مشخصات فنی منحصربه‌فرد آن محسوب می‌شوند. همچنین گفته شده یکی از نسخه‌ های گلکسی نوت 8 دارای 128 گیگابایت ظرفیت داخلی خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. حاشیه هاش کمتر از گلکسی اس ۸ بنظر میان…توی یه رندر دیدم که ۶.۸ میلی متر بودش…و این فوق العادست?