دوربین دوگانه

سامسونگ مشغول کار بر روی 4 گوشی با سیستم دوربین دوگانه است

دوربین دوگانه به یکی از ویژگی‌های جذاب در گوشی‌های هوشمند امروزی تبدیل شده است و سامسونگ، این غول بزرگ تکنولوژی جهان، هنوز محصولی را با این ویژگی به بازار عرضه نکرده است، البته این اتفاقی است که به زودی رخ خواهد داد.

شایعات زیادی حاکی از آن است که سامسونگ فبلت گلکسی نوت 8 خود را با سیستم دوربین دوگانه معرفی خواهد کرد، اما ممکن است که این اولین محصول سامسونگ نباشد که به دوربین دوگانه مجهز می‌شود. به نظر می‌رسد که این کمپانی مجموعا چهار گوشی هوشمند با سیستم دوربین دوگانه را در دست ساخت دارد که به زودی به بازار عرضه خواهند شد.

گذشته از سامسونگ گلکسی نوت 8 که در دسته‌ گوشی‌های پرچمدار بازار قرار می‌گیرد، این کمپانی به دنبال آن است تا تعدادی از گوشی‌های میان رده و پایین رده سری گلکسی خود را نیز به سیستم دوربین دوگانه مجهز کند.

گلکسی سی 10

از قبل گفته می‌شد که این اسمارت فون‌ها احتمالا گلکسی سی 10 (Galaxy C10) و یک نسخه مخصوص از گلکسی جی 7 مدل 2017 خواهد بود و اکنون ممکن است که یک گزینه جدید نیز به این سری از محصولات سامسونگ اضافه شود. سامسونگ گلکسی سی 7 مدل 2017، این گوشی جدید است. بر اساس خبری که از یک افشاکننده چینی منتشر شده، سامسونگ تست‌های اولیه را به زودی بر روی این دستگاه انجام خواهد داد.

با توجه به موبایل گلکسی سی 7 سال گذشته، نسخه گلکسی سی 7 مدل 2017 نیز به احتمال زیاد یک گوشی میان رده سطح بالا و مقرون به صرفه خواهد بود. در حال حاضرهیچ اطلاعاتی درباره مشخصات احتمالی این گوشی وجود ندارد، اما مطمئنا در روزهای آتی جزئیات بیشتری منتشر خواهد شد.

اگر چه این گوشی هوشمند به صورت عمده در چین و کره به فروش خواهد رسید، اما احتمال عرضه آن در برخی از بازارهای غربی نیز دور از ذهن نخواهد بود. سامسونگ گلکسی C7 سال گذشته، در فروشگاه  B&H Photo Video در دسترس بود، به همین دلیل ممکن است که نسخه 2017 آن نیز در دسترس کاربران غربی قرار گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*