جگوار E-Pace

جگوار E-Pace رکورد گینس پرش چرخشی را به نام خود ثبت کرد + ویدیو

جگوار E-Pace که اکنون به صورت رسمی رونمایی شده، در یک نمایش موفق شد رکورد گینس طولانی‌ترین پرش چرخشی در تاریخ خودروها را به نام خود ثبت کند.

امروزه شرکت‌های خودروسازی با استفاده از روش‌های مختلفی محصولات جدید خود را معرفی می‌کنند. برخی از آن‌ها خودروهای جدید خود را در نمایشگاه‌ها رونمایی کرده و برخی دیگر نیز با برگزاری رویدادهایی با حضور مسئولان و افراد مشهور اقدام به معرفی محصولاتشان می‌کنند. اینک برند انگلیسی جگوار، شیوه متفاوتی را برای معرفی کراس اوور جدید خود پیاده کرده است.

خودروی جگوار E-Pace که کوچک‌ترین کراس اوور این برند انگلیسی محسوب می‌شود، در یک نمایش جالب و دیدنی موفق شد رکورد جهانی گینس را بشکند و طولانی ترین پرش چرخشی یک خودرو در تاریخ را به نام خود ثبت کرد. شکاف بین سکوی پرش و محل فرود خودرو، 15.3 متر فاصله داشت و این خودرو با یک پرش چرخشی 270 درجه‌ای موفق شد این فاصله را طی کند.

تری گرانت (Terry Grant)، راننده جگوار E-Pace در این رکوردشکنی می‌گوید:

تا آنجا که من می‌دانم تاکنون هیچ خودروی تولید دیگری نتوانسته یک چرخش کامل را انجام دهد و من هم از زمانی که یک پسربچه بودم همیشه به انجام این کار فکر می‌کردم. پس از رانندگی با جگوار F-Pace برای رکوردشکنی در حرکت بر روی دو حلقه دایره‌ای‌شکل، برای من بسیار شگفت‌انگیز است که بتوانم با اجرای یک نمایش به رونمایی عضو جدید خانواده Pace جگوار نیز کمک کنم.

لازم به ذکر است که پیش از این، تری گرانت با خودروی جگوار اف پیس نیز موفق به انجام یک رکوردشکنی شده بود. وی با کراس اوور قبلی جگوار توانست بر روی دو حلقه دایره‌ای شکل بدون افتادن از بالا حرکت کند.

رکوردشکنی جگوار اف پیس

شکستن رکورد گینس با جگوار F-Pace و حرکت بر روی دو حلقه دایره‌ای

تصاویری از رکوردشکنی جگوار ای پیس

ویدیوی رکوردشکنی جگوار E-Pace در طولانی ترین پرش چرخشی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه