باتری گلکسی اس 8 پلاس

بررسی اجمالی میزان مصرف باتری گلکسی اس 8 پلاس

اگرچه زمان زیادی از معرفی پرچمداران سامسونگ می‌گذرد، اما میزان مصرف باتری گلکسی اس 8 پلاس (+Samsung Galaxy S8) با توجه نمایشگر بزرگ آن، برای بسیاری از کاربران سوالی است که در ادامه قصد پاسخ دادن به آن را داریم.

هنگام معرفی گوشی های جدید سامسونگ، برخی تصور کردند که آنها همانند گلکسی اس 6 و اس 6 اج عملکرد مطلوبی از نظر مصرف باتری ندارند. اما نباید فراموش کرد که سخت افزار به کار گرفته شده در پرچمداران فعلی، مصرف بسیار بهینه‌تری نسبت به محصولات دو سال پیش دارند. به علاوه، حالا سیستم نرم افزاری این گوشی های هوشمند نیز تا حد زیادی بهینه شده است. با این حال، گلکسی S8 پلاس به صفحه نمایشی 6.2 اینچی با رزولوشن 1440×2960 تجهیز شده و یک باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی نیز نیروی برق مورد نیاز آن را تامین می‌کند. به همین جهت احتمالا مصرف باتری گلکسی اس 8 پلاس باید بالا باشد.

بدون شک، نحوه استفاده کاربران مختلف از اسمارت فون ها با یکدیگر متفاوت است. به همین دلیل، فاکتورهای بسیاری بر میزان مصرف باتری دستگاه تاثیرگذار هستند. به هر حال احتمالا در حالت عادی، با یک بار شارژ کامل این گوشی تا یک روز یا بیشتر می‌توان از آن استفاده کرد.

باتری گلکسی اس 8 پلاس

کاربران ممکن است طی روز، ده‌ها یا صدها بار قفل صفحه نمایش را باز کرده و به دلایل مختلفی همچون چک کردن ایمیل، پیام‌های جدید، پاسخ دادن به تماس و بیشتر، از آن استفاده کنند. در حال حاضر، اپلیکیشن های بسیاری برای شبکه های اجتماعی طراحی شده است که همانند فیسبوک، مصرف باتری بسیار بالایی دارند. با این وجود، در صورت استفاده مداوم از اپلیکیشن توییتر و همین‌طور اپلیکیشن یوتیوب به منظور تماشای آنلاین محتوای ویدیویی، باتری گلکسی اس 8 پلاس بیش از یک روز دوام می‌آورد.

بازی های موبایلی یکی دیگر از فاکتورهایی هستند که در این بررسی لحاظ نشده‌اند چرا که مصرف فوق‌العاده بالایی دارند. در واقع با عدم نصب چنین بازی هایی روی گوشی هوشمند، با یک بار شارژ کامل گوشی حتی تا 48 ساعت نیز می‌توان از آن استفاده کرد. علاوه بر این، احتمالا روشن بودن همیشگی وای فای هم تاثیر چندانی بر مصرف باتری نخواهد داشت.

باتری گلکسی اس 8 پلاس

اگرچه پیش‌تر انتقادهای بسیاری نسبت به مصرف باتری پرچمداران سامسونگ وجود داشت، اما گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس عملکرد بسیار خوبی داشته و در هیچ زمینه‌ای شما را ناامید نخواهند کرد. انتظارها از سیستم شارژ سریع سامسونگ کمی بالاتر است چرا که گلکسی اس 8 پلاس برای شارژ کامل، حدود 2 ساعت زمان نیاز دارد که امیدواریم عملکرد این تکنولوژی در پرچمداران بعدی بهتر شود.

به هر صورت باز هم ملاک اصلی در بررسی مصرف باتری، نحوه استفاده کاربران و انتظارات آنها است. به عنوان مثال، مکالمه‌های ما کوتاه بوده و بیشتر از چند دقیقه طول نمی‌کشند. اما شاید برخی کاربران ساعت‌ها زمان را صرف آن کنند. علاوه بر این، برخی کاربران از نسخه دو سیم کارت گوشی های سامسونگ استفاده می‌کند که فعال بودن هم‌زمان آنها تاثیر زیادی بر مصرف باتری خواهد گذاشت. اما ما در این بررسی، تنها از یک سیم کارت استفاده کرده‌ایم. از طرفی، قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن را نیز باید به این فاکتورها اضافه کنید تا عملکرد مناسب باتری این گوشی هوشمند به خوبی احساس شود.

مصرف گلکسی اس 8 پلاس بر خلاف صفحه نمایش بزرگ آن، بهینه بوده و در برابر پرچمداران دیگر شرکت‌های مطرح، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

تجربه شما از کار کردن با این گوشی و میزان مصرف باتری آن چگونه بوده است؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*