نوکیا 8 - Nokia 8

تاریخ عرضه نوکیا 8 به همراه مشخصات فنی آن فاش شد

به تازگی اخبار جدیدی در رابطه با تاریخ عرضه نوکیا 8 منتشر شده است؛ به نظر می‌رسد که قابلیت‌ها و مشخصات فنی پرچمدار نوکیا برای بازگشتن به جایگاه قبلی‌اش کافی باشد.

این روز‌ها باید منتظر عرضه نوکیا 8 باشیم. بر اساس آخرین خبرهای رسیده تاریخ عرضه نوکیا 8 ، 9 مرداد (31 جولای) بوده و به تازگی اخبار جدیدی از مشخصات پرچمدار جدید این برند خاطره‌ساز توسط ایوان بلاس (@evleaks) به بیرون درز کرده است.

همان‌طور که پیش‌تر گفته شده بود عرضه این پرچمدار با اچ ام دی گلوبال خواهد بود. با مشخصات درز شده به نظر می‌رسد نوکیا 8 (Nokia 8) جایگاه شرکت نوکیا را به محبوبیت اولیه خود بازگرداند. صفحه نمایش 5.3 اینچی این گوشی با تکنولوژی QHD ساخته شده و رزولوشن آن 1440*2560 است. پردازنده این گوشی اسنپدراگون 835 خواهد بود و احتمالا 4 تا 6 گیگابایت رم با خود به همراه می‌آورد. میزان رم بستگی به ورژن گوشی دارد اما احتمال 4 گیگابایت بودن رم کم است.

تصویر درز شده نوکیا 8 - Nokia 8

همان‌طور که از تصویر درز شده برمی‌آید، در پشت گوشی دو دوربین Zeiss به چشم می‌خورد که هر دو 13 مگاپیکسلی هستند. همچنین سیستم عامل نوکیا 8 اندروید 7.1.1 Nougat خواهد بود.

بر اساس خبرهای قبلی، رنگ‌های نوکیا 8 آبی، استیل، طلایی/آبی و طلایی/مسی خواهند بود. بر اساس پیش‌بینی‌های به عمل آمده قیمت پرچمدار جدید نوکیا 600 یورو برآورد شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*