موبایل نوکیا 8

تصاویر رنگ زرد موبایل نوکیا 8 در دنیای واقعی رخی نشان داد

موبایل نوکیا 8 (Nokia 8) اولین پرچمدار پرقدرت اندرویدی است که توسط شرکت اچ ام دی گلوبال عرضه خواهد شد. این گوشی هوشمند که تا چند هفته دیگر به طور رسمی معرفی خواهد شد، هم اکنون با توجه به انتشار تصاویری واقعی از آن در فضای مجازی، خودی نشان داده است.

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که این اسمارت فون دارای یک بدنه آلومینیومی بوده که گوشه‌ها و لبه‌های آن به شکل منحنی طراحی شده است. صفحه نمایش تخت، یک دکمه فیزیکی هوم که می‌تواند سنسور اثر انگشت را در خود جای داده و یک جفت دکمه خازنی در پنل جلویی آن به وضوح قابل رویت است.

موبایل نوکیا 8 به یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری، یک درگاه یو اس بی نوع سی و سیستم دوربین دوگانه مجهز خواهد بود. به نظر می‌رسد که در کنار دوربین دوگانه آن، سنسور فوکوس خودکار لیزری و یک فلش LED قرار گرفته باشد.

در تصویر به نمایش گذاشته شده از پرچمدار نوکیا، مشخص است که سینی سیمکارت در سمت چپ گوشی جای گرفته و می‌توان حدس زد که دکمه پاور و کلیدهای تنظیم صدا نیز در سمت راست آن قرار گرفته باشد.

بر اساس شایعات قبلی، موبایل نوکیا 8 دارای یک نمایشگر 2K با اندازه 5.3 اینچ بوده و به پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام مجهز خواهد بود. 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره‌سازی آن را تشکیل می‌دهد که از طریق کارت میکرو اس دی قابل ارتقا خواهد بود.

دوربین دوگانه این اسمارت فون متشکل از دو سنسور 13 مگاپیکسلی است که با برند زایس قدرتنمایی خواهد کرد. یک باتری با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر ساعت، تضمین می‌کند که این دستگاه انرژی مورد نیاز برای عملکرد روزانه خود را تامین کند.

انتظار می‌رود که موبایل نوکیا 8 تا چند هفته دیگر به طور رسمی معرفی شود، بنابراین تا آن زمان ما فقط باید منتظر بمانیم تا ببینیم که این تصاویر منتشر شده تا چه اندازه به محصول نهایی عرضه شده، شبیه خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*