رد کردن خودکار شبکه وای فای ناپایدار

رد کردن خودکار شبکه وای فای ناپایدار جزو امکانات آی او اس 11 است

رد کردن خودکار شبکه وای فای ناپایدار از جمله قابلیت‌های جدید افزوده شده در آی او اس 11 است. به لطف آن، از اتصال به شبکه‌های ناپایدار جلوگیری می‌شود.

عدم اتصال به اینترنت، بهتر از اتصال به آن در شرایط نامناسب است. اگر یک مکالمه را شروع نکنید، هیچ مشکلی وجود ندارد، اما وقتی وسط یک بحث مهم دسترسی شما قطع می‌شود، مشکل بروز می‌کند. این موضوعی است که کاربران حین استفاده از شبکه‌های وای فای رایگان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. قدرت امواج آن‌ها بعضی وقت‌ها خوب بوده و در برخی زمان‌های دیگر بسیار بد است. همچنین سرعتشان به صورت مرتب بالا و پایین می‌رود، به همین دلیل شدیدا ناپایدار محسوب می‌شوند.

رد کردن خودکار شبکه وای فای ناپایدار

عدم اتصال خودکار به شبکه وای فای ناپایدار یکی از قابلیت‌ های مهم آی او اس 11 است. این سیستم عامل نقاط اتصالی که به صورت متناوب تغییر وضعیت می‌دهند را شناسایی کرده و هرگز مجددا به آن‌ها وصل نمی‌شود.

مشکل رد کردن خودکار شبکه وای فای ناپایدار عدم بررسی مجدد وضعیت است

این سیستم عامل خوب و یا بد بودن وضعیت شبکه‌ها را به یاد می‌‎‎سپارد. از آنجایی که در هر منطقه معمولا چند وای فای رایگان وجود دارند، آی او اس 11 با به خاطر سپردن اتصالات استوار و رد کردن خودکار شبکه‌های ناپایدار، بهترین تجربه استفاده از اینترنت را برای کاربر رقم می‌زند. در این سیستم عامل، شبکه‌هایی که اتصال خودکار به آن‌ها غیر فعال شده است مشخص می‌شوند. در آینده، اگر متوجه شدید وضعیت پایداری آن‌ها به حالتی مناسب در آمده، باید به صورت دستی به آن‌ها متصل شوید. این مورد، تنها نقطه ضعف قابلیت یاد شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*