غرفه سامسونگ در نمایشگاه الکامپ 96

مروری بر چهار روز فعالیت غرفه سامسونگ در نمایشگاه الکامپ 96

نمایشگاه بین‌المللی الکامپ تهران از جمعه 30 تیر آغاز شد و امروز به پایان می‌رسد. در این مطلب، چهار روز فعالیت غرفه سامسونگ در نمایشگاه الکامپ 96 را مرور خواهیم کرد.

در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، سامسونگ الکترونیکس همچون سال‌های گذشته با تازه‌ترین راهکارهای تجاری-نمایشی خود شامل نمایشگرهای اسمارت ساینیج و مانیتورهای تجاری و گیمینگ در الکامپ بیست‌وسوم حاضر شده بود.

در طی این چهار روز، مدیران، صاحبان کسب‌وکارها و علاقه‌مندان بسیاری با مراجعه به غرفه سامسونگ در نمایشگاه الکامپ 96 از نزدیک با تازه‌ترین راهکارهای تجاری-نمایشی این شرکت آشنا شدند. غرفه سامسونگ که با رنگ‌ سفید طراحی شده بود، به کمک قاب‌های مشکی نمایشگرهای اسمارت ساینیج به گالری زیبایی از تابلوهای رنگارنگ شبیه شده بود.

غرفه سامسونگ در نمایشگاه الکامپ 96

حضور نمایشگرهای E-board در ابتدای غرفه سامسونگ در نمایشگاه الکامپ 96 به بازدیدکنندگان این امکان را می‌داد تا نوشته‌ها و نقاشی‌های زیبایی را بر روی صفحه نمایش آن‌ها به تصویر بکشند. نمایشگرهای E-board راهکار مدرن سامسونگ برای مدارس، مراکز آموزشی و سالن‌ جلسات و کنفرانس است تا آموزشی مدرن، هوشمند و کارآمد را ارائه دهند. این نمایشگرها با داشتن ویژگی‌هایی همچون 6 لمس همزمان در نرم‌افزار MagicIWB، رابط کاربری روان و جذاب و صفحه نمایش فول‌اچ‌دی به عنوان تخته سفید تعاملی برای سالن‌های کنفرانس و کلاس‌های آموزشی شناخته می‌شوند.

نمایشگرهای اسمارت ساینیج در غرفه سامسونگ در نمایشگاه الکامپ 96

نمایشگرهای اسمارت ساینیج ویژه فضاهای عمومی و بیرونی که با عنوان Full Outdoor شناخته می‌شوند، بخش دیگری از غرفه سامسونگ را تشکیل می‌دادند. یکی از مدل‌های این نمایشگرها در محفظه‌ شیشه‌ای قرار داشت که همزمان با ریزش قطرات آب به پخش تبلیغات و محتوا می‌‌پرداخت تا بازدیدکنندگان از نزدیک با بدنه مقاوم و ضدآب این دستگاه‌ها آشنا شوند. نمایشگرهای Full Outdoor از استاندارد جهانی IP56 برخوردارند که به معنای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار است. روشنایی 2500 نیت و پنل ضدتابش از دیگر قابلیت‌های شایان توجه نمایشگرهای Full Outdoor است.

به جز این دو راهکار، سایر نمایشگرهای اسمارت ساینیج همچون ویدیو وال‌ها، نمایشگرهای هتلی‌، نمایشگرهای حرفه‌ای ساینیج 24 ساعته و 16 ساعته و نمایشگرهای بزرگ صفحه لمسی در غرفه سامسونگ به نمایش درآمدند.

تلویزیون‌های هتلی (Hospitality Display) تلویزیون‌هایی هستند که برای اماکن اقامت‌پذیر از جمله هتل‌ها و بیمارستان‌ها و بر اساس نیازمندی و کاربرد در این نوع مراکز طراحی و ساخته شده‌اند. تلویزیون‌های هتلی سامسونگ با اتصال به اینترنت و شبکه IP و حذف ابزارهای جانبی و همین‌طور کابل‌کشی‌های گسترده سابق به راهکاری مقرون‌به‌صرفه برای صاحبان هتل‌ها و مراکز اقامتی تبدیل شده‌اند. سفارشی‌سازی و مدیریت محتوا در این نمایشگرها به کمک دو راهکار LYNK REACH و LYNK SINC به سادگی امکان‌پذیر شده است.

غرفه سامسونگ در نمایشگاه الکامپ 96

نمایشگر‌های ویدیو وال سامسونگ که قابلیت‌هایی همچون روشنایی 700 نیت، ضخامت 3.5 میلی‌متری و کارکرد 24 ساعته دارند به همراه نمایشگرهای اسمارت ساینیج (standalone) با ویژگی‌هایی همچون استاندارد جهانی IP5x، کارکرد 24 ساعته و پلتفرم ارتقایافته SSSP 4.0 سایر قاب‌های رنگارنگ و متنوع غرفه سامسونگ در نمایشگاه الکامپ 96 را تشکیل می‌دادند.

به همراه نمایشگرهای اسمارت ساینیج، جدیدترین مانیتور گیمینگ سامسونگ در غرفه این شرکت به نمایش درآمد. مانیتورهای مدل C27FG70 اولین مانیتور خیمده گیمینگ جهان هستند که با انحنای 1800 میلی‌متری و زمان واکنش‌پذیری 1 میلی‌ثانیه‌ای، شور و هیجان کم‌نظیری را به گیمرها هدیه می‌دهد. این مانیتورهای 27 اینچی با نرخ به‌روزرسانی تصویر 144 هرتزی، پنل کوانتوم‌دات و نسبت کنتراست 3000:1 تجربه بی‌نقص و لذت‌بخشی از بازی‌های کامپیوتری را بر جای می‌گذارند.

مجموع این محصولات و راهکارهای تجاری-نمایشی از غرفه سامسونگ فضایی منحصربه‌فرد در نمایشگاه الکامپ ساخته بود که با کلکسیونی رنگارنگ و متنوع از نمایشگرها و قاب‌های تصویری همراه شده بود.

نمایشگاه الکامپ طی روزهای جمعه 30 تیرماه تا دوشنبه 2 مردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*