بهترین اپلیکیشن های اندروید و آی او اس

بهترین اپلیکیشن های اندروید و آی او اس (هفته اول مرداد ماه 96)

در این مقاله به معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید و آی او اس منتشر شده در دو فروشگاه Play Store و App Store در هفته نخست مرداد ماه 1396 خواهیم پرداخت.

اگر گجت نیوز را دنباله کرده باشید، قطعا می‌دانید که هر هفته مقاله‌ای تحت عنوان «بهترین اپلیکیشن های اندروید و آی او اس» را منتشر می‌کنیم که در آن مجموعه‌ای از بهترین برنامه‌های جدید موبایلی تازه انتشار یافته را معرفی می‌کنیم. امروز نیز طبق روال همیشه ما با پرسه زنی در پلی استور گوگل و اپ استور اپل از بین صدها برنامه جدید، چند مورد آن‌ها که از کیفیت ساخت قابل قبول و عملکرد خوبی برخوردارند را برگزیده‌ایم.

این هفته ما برای شما یک جفت ابزار جذاب، چند اپلیکیشن مناسب موزیسین‌های پلتفرم آی او اس، نسخه اندرویدی Motion Stills گوگل و چندین برنامه جذاب دیگر را مهیا کرده‌ایم که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده و در صورت دلخواه دانلود کنید.

بهترین اپلیکیشن های آی او اس

Enke

قیمت: رایگان | دانلود

Enke

این اپلیکیشن یک نقشه را باز می‌کند و به شما امکان می‌دهد تا استریم کرده و یا استریم‌های عمومی را تماشا کنید. این ایده زمانی خوب است که شما قصد رفتن به جشن یا رویدادی را دارید  و می‌خواهید پیش از رفتن به آنجا، محیطش را مشاهده کنید.

WhoKnew??

قیمت: 0.99 دلار | دانلود

WhoKnew

این اپلیکیشن متخصص افزایش اطلاعات عمومی شماست. تصاویری به صورت تصادفی برای شما به نمایش درخواهند آمد که در زیرشانتوضیحاتی نیز در آن مورد نگاشته شده تا با مطالعه آن‌ها سطح اطلاعات خود را افزایش دهید.

Loopsie

قیمت: رایگان | دانلود

Loopsie

یک اپلیکیشن که ارائه کننده قابلیت ساخت سینماگراف یا تصاویر جادویی (تصاویر معروفی که تنها قسمتی از آن‌ها به صورت متحرک درخواهد آمد) در لحظه است. شما تنها کافیست ویدیو مورد نظرتان را ضبط کنید، سپس قسمتی که می‌خواهید به حرکت درآید را انتخاب کنید. کار تمام است.

Emoji Keyboard Pro

قیمت: 1.99 دلار | دانلود

Emoji-Keyboard-Pro

طرفداران ایموجی‌ها شاید چندان از کیبورد ایموجی پیشفرض آی او اس راضی نباشند؛ توسط آن خیلی سخت می‌توان در بین شکلک‌ها مرور کرد و ایموجی مورد نظر را یافت. این کیبورد جدید حاوی یک جستجوگر، یک تنظیم سراسری رنگ پوست ایموجی‌ها، زوم و یک قسمت جهت نمایش 100 ایموجی محبوب که توسط شما بیشترین استفاده را داشته‌اند است.

HexaMusic

قیمت: رایگان | دانلود

HexaMusic

یک اپلیکیشن جذاب و ساده برای علاقه‌مندان به آواهای آرامبخش که به شما اجازه می‌دهد آن‌ها را با یکدیگر میکس کرده و موسیقی طبیعت را به دلخواهتان بنوازید. ترکیب صدای رعد و برق و پیانو؟ همین حالا امتحان کنید!

Limbical

قیمت: رایگان | دانلود

Limbical

لیمبیکال طراحی شده است تا به کمک افراد مبتلا به حملات پنیک آمده و بینش بهتری را به آن‌ها انتقال دهد تا هر روز آن‌ها بهتر از دیروزشان شود. در دنیای مدرن امروزی، حملات پنیک گریبان بسیاری از مردم سراسر جهان را گرفته‌اند و حتی داخل ایران نیز این مورد به شدت در حال افزایش است.

BeatMaker 3

قیمت: 19.99 دلار | دانلود

BeatMaker-3

بیت میکر 2 یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن های آهنگسازی و دی جی در پلتفرم آی او اس بود. اما دیگر آن کمی قدیمی شده بود و رابط کاربری آن همراه با بسیاری از ویژگی‌هایش رنگ و بویی از جنس گذشته داشت. حال نسخه جدید این اپلیکیشن همراه با بهبود گردش کاری و اضافه کردن صدها افکت و صدای بیشتر عرضه شده است.

Kaspar

قیمت: 9.99 دلار | دانلود

Kaspar

کسپر نیز یک سینتی‌سایزر فوق‌العاده قدرتمند، در واقع ترکیبی از 8 سینتی‌سایزر Polyphonic است. با 24 اسیلاتور، 8 آرپژ و 8 فیلتر مختلف این اپلیکیشن می‌تواند ایده آل‌های هر موزیسین موبایلی را براورده کند.

بهترین اپلیکیشن های اندروید

Loopsie

قیمت: رایگان | دانلود

Loopsie

یک اپلیکیشن که ارائه کننده قابلیت ساخت سینماگراف یا تصاویر جادویی (تصاویر معروفی که تنها قسمتی از آن‌ها به صورت متحرک درخواهد آمد) در لحظه است. شما تنها کافیست ویدیو مورد نظرتان را ضبط کنید، سپس قسمتی که می‌خواهید به حرکت درآید را انتخاب کنید. کار تمام است.

Motion Stills

قیمت: رایگان | دانلود

Motion-Stills

این اپلیکیشن ساخت گوگل که تا به امروز برای پلتفرم آی او اس در دسترس بود، از پلتفرم Live Photos آی او اس استفاده می‌کرد و فورا آن‌ها را به ویدیوهایی کوتاه یا فایل‌های GIF تبدیل می‌کرد. حال همین قابلیت به پلتفرم اندروید آمده است. در ابتدا شما باید ویدیویی 3 ثانیه‌ای را ضبط کنید، سپس پروژه نهایی همراه با ویرایشی که دلخواه شماست تولید خواهد شد.

Gratus

قیمت: رایگان | دانلود

Gratus

معمولا ما انسان‌ها چیزهایی را به دست می‌آوریم اما هیچگاه برای داشتنشان سپاسگذار نیستین. این اپلیکیشن به شما یادآوری خواهد کرد که بابت چه چیزهایی در زندگیتان که پیشتر به آن شناسانده‌اید باید سپاسگذار خداوند باشید.

Sapphyx Launcher Phase 2

قیمت: رایگان | دانلود

Sapphyx-Launcher-Phase-2

این یک لانچر جدید و جذاب اندرویدی است که برخی از قابلیت‌های اندروید 7 نوقا را به اندروید 6 مارشمالو آورده است. علاوه بر این لانچر Sapphyx حاوی یک ماژول جدید برای صفحات استاتیک است که شما می‌توانید با قرار دادن آن‌ها در سمت چپ یا راست صفحه به بسیاری از اپلیکیشن‌های خود خیلی سریع دسترسی پیدا کنید. در حال حاضر این لانچر به صورت آزمایشی عرضه شده است و نسخه نهایی آن در آینده‌ای نزدیک به عرضه درخواهد آمد.

HTC Alexa

قیمت: رایگان | دانلود

HTC-Alexa

کمپانی اچ تی سی با همکاری شرکت آمازون دستیار هوش مصنوعی این شرکت به نام الکسا که پیشتر در بلندگوهای آمازون اکو شاهد حضور آن‌ها بودیم را به گوشی‌های هوشمند اندرویدی آورده است.

Curve Text on Photo

قیمت: رایگان | دانلود

Curve-Text-on-Photo

یک ویرایشگر تصاویر جذاب که به شما اجازه می‌دهد در اطراف تصویر خود، به شکل منحنی اقدام به نوشتن کنید  و سپس آن‌را با یک لمس ساده در پیج‌های اینستاگرامی به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*