سرعت رابط کاربری شیائومی می 6

سرعت رابط کاربری شیائومی می 6 از گلکسی اس 8 و هواوی پی 10 بیشتر است

اخیرا بین سرعت رابط کاربری شیائومی می 6 ، سامسونگ گلکسی اس 8 و هواوی پی 10 یک مقایسه صورت گرفته است. در ادامه نتیجه را مشاهده خواهید کرد.

شیائومی هفته گذشته MIUI 9 را معرفی کرد که در واقع نسخه جدید رام اندروید سفارشی آن محسوب می‌شود. اگرچه قابلیت‌های زیادی به این رابط کاربری افزوده شده‌اند، اما مهمترین ویژگی MIUI 9 افزایش سرعت باز شدن اپلیکیشن‌ها است. این گوشی‌ساز چینی به حدی از نتیجه تلاش‌های خود مطمئن بود که تصمیم گرفت سرعت رابط کاربری شیائومی می 6 مجهز شده به MIUI 9 را با گلکسی اس 8 و هواوی پی 10 مقایسه کند.

در زمان آزمایش، هر سه گوشی موبایل دارای چندین برنامه نصب شده بودند. برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی، تمامی برنامه‌ها از یک منبع دریافت شدند. همچنین آزمایش در یک محیط کنترل شده انجام گرفت.

در انتهای روز، پرچمدار جدید شیائومی با اقتدار بر سکوی اول ایستاد، چرا که توانسته بود 43 اپلیکیشن را سریع‌تر از رقبا باز کند. بعد از آن گلکسی اس 8 (با رابط کاربری Samsung Experience) و هواوی پی 10 (با رابط کاربری EMUI 5.1) قرار گرفتند. این دو گوشی موبایل تنها توانستند به ترتیب 4 و 3 اپلیکیشن را سریع‌تر از دو رقیب دیگر اجرا کنند.

سرعت رابط کاربری شیائومی می 6

رابط کاربری شیائومی می 6 ، MIUI 9 است

به گفته این گوشی‌ساز، در رابط کاربری MIUI 9 از بازخورد لمسی بهینه شده اقتباس گرفته شده است، به همین دلیل سرعت واکنش و پاسخ‌گویی به دستور کاربر به میزان فوق‌العاده زیادی افزایش پیدا کرده است. گوشی های موبایل شیائومی می 6، شیائومی می 5 ایکس و شیائومی ردمی نوت 4 ایکس نخستین محصولاتی هستند که این آپدیت جدید را در روز بیست و یکم آگوست (سی‌ام مرداد) دریافت خواهند کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. حیف شیائومی تو ایران واردکننده درست و حسابی نداره
    ( یکی هست که داره با قیمت خیلی بیشتر میفروشه و همچنین بروز نیست)
    من که خودم از طریق دوستانم از چین مستقیم میخرم
    به دوستانی هم که میخوان بخرن پیشنهاد میکنم از خرده فروش ها و وارد کننده های کوچیک بخرید
    تو گوگل سرچ کنید زیاد هستن
    آی سی موبایل و…

  2. فوق العادس این شیائومی