ابعاد Galaxy Note 8

مقایسه ابعاد Galaxy Note 8 ، iPhone 8 و LG V30 ؛ برترین پرچمداران نیمه دوم 2017

مقایسه ابعاد Galaxy Note 8 ، iPhone 8 و LG V30 با انتشار مشخصات آن‌ها ممکن شد. گلکسی نوت 8، آیفون 8 و ال جی وی 30 جزو برترین پرچمداران نیمه دوم سال هستند.

سامسونگ تا سه هفته دیگر گلکسی نوت 8، ال جی تا چهار هفته دیگر ال جی وی 30 و در نهایت اپل تا کمتر از دو ماه دیگر آیفون 8 را معرفی خواهد کرد. هر سه مورد، جزو برترین گوشی های نیمه دوم سال 2017 هستند که شدیدا انتظار آن‌ها را می‌کشیم.

حجم شایعات و رندرهای منتشر شده پیرامون محصولات آتی سامسونگ و اپل بی‌سابقه بوده است، اما سرانجام و به لطف اطلاعاتی که در مدت زمان اخیر منتشر شدند، به طور کامل در جریان مشخصات فنی و نحوه طراحی آن‌ها قرار گرفتیم. به عنوان نمونه، انتشار جدیدترین تصاویر رندر گلکسی نوت 8 به دست افشاکننده محبوب توییتری، ایوان بلاس، سبب شد کاربران برای اطلاع از ظاهر پرچمدار آتی سری Note، مجبور به انتظار کشیدن تا معرفی رسمی آن نباشند.

سامسونگ و ال جی با معرفی گلکسی اس 8 و ال جی جی 6 برای اولین بار از طراحی بدون حاشیه استفاده کردند، اما اپل هنوز هیچ محصول این‌چنینی عرضه نکرده است. با این حال، مهمترین ویژگی آیفون 8 داشتن حاشیه‌های فوق‌العاده کم در اطراف صفحه نمایش است. گلکسی نوت 8 و ال جی وی 30 نیز رو به عقب بازنگشته و همچنان از طراحی بدون حاشیه در آن‌ها استفاده خواهد شد.

با در نظر گرفتن این موضوع، به مقایسه اندازه گلکسی نوت 8 و آیفون 8 با ال جی وی 30 می‌پردازیم. از نظر ابعاد نمایشگر، پرچمدار آتی سامسونگ از دو گوشی موبایل دیگر بزرگتر است.

مقایسه ابعاد Galaxy Note 8 ، iPhone 8 و LG V30

اپل در نخستین تلاش خود برای عرضه یک محصول دارای حاشیه کم، از تمامی گوشی‌سازانی که تاکنون چندین محصول این‌چنینی روانه بازار کرده‌اند جلو خواهد زد. با مقایسه ابعاد Galaxy Note 8 ، iPhone 8 و LG V30 و نحوه طراحی پنل جلویی آن‌ها، به حاشیه‌های بسیار کم اطراف نمایشگر پرچمدار اپل پی می‌بریم. به نظر می‌رسد نسبت ابعاد صفحه نمایش به بدنه آیفون 8 عددی بسیار بالا خواهد بود.

ابعاد Galaxy Note 8 از نظر طول و ضخامت از LG V30 و iPhone 8 بیشتر است

سامسونگ مطمئنا همانند همیشه از پنل‌های سوپر AMOLED محبوب خود استفاده خواهد کرد. از طرفی دیگر، براساس شایعات ال جی نیز همراه با عرضه پرچمدار جدید سری V استفاده از این پنل‌ها را آغاز می‌کند. با توجه به درخواست اپل از سامسونگ برای تامین پنل‌های AMOLED برای این شرکت، مشاهده چنین پنلی در آیفون 8 نیز دور از انتظار نیست. از نظر ابعاد، نمایشگر گلکسی نوت 8، ال جی وی 30 و آیفون 8 به ترتیب 6.3 اینچی، 6 اینچی و 5.8 اینچی خواهد بود.

شکافی که به منظور ایجاد محلی برای دوربین سلفی و دیگر حسگرها در بالاترین بخش نمایشگر آیفون 8 ایجاد شده، شدیدا جلب توجه می‌کند. اما صفحه نمایش دو گوشی موبایل دیگر یک دست بوده و در عوض، دارای کمی انحنا از هر دو طرف است.

ضخامت این مدل‌ها نیز بر ما پوشیده نیست. ال جی وی 30 نازک‌ترین گوشی موبایل در بین این سه دستگاه بود و تنها 7.4 میلی‌‎متر صخامت خواهد داشت. آیفون 8 با اختلافی بسیار کم به خاطر داشتن ضخامتی 7.5 میلی‌متری بعد از آن می‌ایستد. ضخامت 8.5 میلی‌متری گلکسی نوت 8 فاصله آن را با این دو گوشی موبایل بسیار زیاد می‌کند. در تصاویر زیر شاهد چند مقایسه دیگر خواهید بود که دید بهتری از ابعاد سه گوشی موبایل نام برده به شما می‌دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. من که مجبورم نوت بخرم چون معتاد اس پین هستم
    و اگر قلم برام مهم نبود به هیچ عنوان سامسونگ نمیخریدم
    همیشه اپل گوشی محبوب من بوده و از سال 2010 که اولین بار ایفون 4 خریدم هر دو سال یک بار به روز میشم
    و سامسونگ هر سال نوت جدید
    ولی سامسونگ خیلی بده البته از نظر شارژ و ضخامت بالا با بقیه مواردش مشکلی ندارم

  2. این که نه بررسی میخواد نه سوال و چیزای دیگه من خودم برند محبوبم سامسونگه ولی ایفون 8 بدون شک و تردید همیشه یهترین گوشی سال انتخاب میشه

  3. بدون شک بهترین پرچمدار امسال میت 10 میشه …خواهیم دید…

    • بله منم موافقم میت ۱۰اینارومی خره .هودوربین وهم پردازنده وهم باتری وهوش مصنوعی بهتری خواهدداشت واولین گوشی مجهز به سنسوراثرانگشت درون صفحه

      • اخه هواوی شد گوشییییی!”!؟
        الان پرچم داران اپل و سامسونگ و ال‌جی و …. هستش اون آخر هم جای هواوی باشه یا نباشه مضغرف ترین گوشی سال معرفی میشه حالا میبینی?