عکس های نوکیا 2

عکس های نوکیا 2 همراه با اطلاعاتی جدید از آن لو رفت

به تازگی عکس های نوکیا 2 (Nokia 2) همراه با اطلاعاتی جدید همچون اتصالات و ابعاد آن از طریق کمیسیون ارتباطات فدرال در اختیار کاربران قرار گرفته است که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

بر این اساس، HMD Global TA-1029 با پشتیبانی از LTE و همچنین طیف گسترده‌ای از باندهای فرکانسی، پاسخگوی نیاز کاربران مبتدی و حرفه‌ای خواهد بود. تصویر شماتیک لو رفته مربوط به خطوط آنتن نیز ابعاد نوکیا 2 را به خوبی مشخص می‌کند.

از نظر ابعادی، نوکیا 2 با قطر 15.4 سانتی‌متر تولید می‌شود؛ در این صورت صفحه نمایش گوشی جدید نوکیا به احتمال زیاد 5 اینچی خواهد بود. در رابطه با مشخصات فنی، نمایشگری با وضوح 720p، تراشه اسنپدراگون 210 یا 212 در کنار 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی نیز دور از انتظار نیستند. همچنین دوربین جلویی جلویی 5 مگاپیکسلی و دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری 720p نیز مسئولیت ثبت تصاویر در این گوشی هوشمند را بر عهده خواهند داشت.

تصاویری که هفته گذشته از این گوشی لو رفته بودند، حالا بدون واترمارک و هیچ علامت اضافی در اختیار کاربران قرار گرفته است که طرح نهایی مربوط به آن را تایید می‌کنند.

انتظار می‌رود 16 آگوست (25 مرداد)، گوشی نوکیا 2 در کنار پرچمدار این کمپلانی فنلاندی به صورت رسمی رونمایی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*