محمد جواد آذری جهرمی

محمد جواد آذری جهرمی : مسیر توسعه را با سرعت بیشتری در دولت دوازدهم ادامه می‌دهیم

محمد جواد آذری جهرمی ، معاون وزیر ارتباطات ضمن تبریک سالروز تاسیس شرکت ارتباطات زیرساخت، وعده داد که مسیر توسعه در دولت دوازدهم با سرعت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد.

محمد جواد آذری جهرمی ، رئیس شرکت ارتباطات زیرساخت و معاون محمود واعظی در وزارت ارتباطات با اشاره به سالگرد تاسیس این شرکت یعنی روز 14 مردادماه و همچنین همزمانی این روز با مراسم تحلیف ریاست جمهوری، از توسعه دسترسی به فناوری اطلاعات و ارتباطات با سرعت بیشتر در دولت دوازدهم خبر داد.

پست اینستاگرامی محمد جواد آذری جهرمی در سالروز تاسیس شرکت ارتباطات زیرساخت

آذری جهرمی که گزینه مطرح شده برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز محسوب می‌شود در اینستاگرام خود نوشت:

چهاردهم مرداد امسال، 13 سال از تاسیس شرکت ارتباطات زیرساخت می‌گذرد و این شرکت سالگرد تاسیس خود را در حالی برگزار می‌کند که رئیس جمهور محترم ایران نیز در آیین تحلیف خود و در حضور نمایندگان منتخب مردم و نمایندگان سایر کشورها، یکی از موفقیت‌های دولت یازدهم را افزایش 10 برابری دسترسی و ظرفیت اینترنت کشور اعلام کردند.

معاون وزیر ارتباطات در ادامه اضافه کرد جای خوشحالی دارد که در نتیجه تلاش همکاران بنده در شرکت ارتباطات زیرساخت، پهنای باند اینترنت از 624 گیگابایت بر ثانیه در آغاز دولت یازدهم به بیش از 10 هزار گیگابایت بر ثانیه در حال حاضر رسیده و این موضوع اکنون به عنوان یکی از موفقیت‌های دولت مطرح می‌شود. وی در پایان از همه فعالان حوزه و همکارانش تشکر کرد و اطمینان داد که مسیر توسعه در دولت دوازدهم با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*