عدم پیشرفت فروش آیفون 7

نظر تیم کوک درباره عدم پیشرفت فروش آیفون 7 و آیفون 7 پلاس

تیم کوک در یک مصاحبه، پیرامون کاهش و عدم پیشرفت فروش آیفون 7 و آیفون 7 پلاس در مقایسه با وضعیت فروش سال‌های گذشته صحبت کرد. به عقیده وی، مقصر اصلی آیفون 8 است.

اپل در 3 ماهه گذشته 8.72 میلیارد دلار درآمد کسب کرد. البته فروش 9.7 میلیارد دلاری سامسونگ سبب شد این کمپانی کره‌ای برای دومین بار از لحاظ درآمد کلی، از اهالی کوپرتینو جلو بزند. با این حال میزان فروش اپل در مقایسه به 3 ماهه قبل از آن، 12 درصد بیشتر شده است. از آنجایی که گوشی های جدید اپل در پاییز عرضه می‌شوند، در دوره‌های زمانی آینده درآمد اپل نیز بیشتر خواهد شد.

تیم کوک بعد از اعلام گزارش مالی اپل، به مصاحبه با رسانه‌ها پرداخت. به عقیده وی، اگرچه در روند رو به جلوی شرکت یک مکث به وجود آمده است، اما از نظر آن‌ها، این یک نشانه خوب و خبری خوشحال‌کننده برای آینده است. وی این صحبت‌ها را حین بحث پیرامون عدم پیشرفت فروش آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اعلام کرد. با این حال، تیم کوک عقیده دارد نتیجه بسیاری از چیزهایی که اپل برای مدت زمانی طولانی از قبل در حال فعالیت بر روی آن‌ها است، رفته رفته خود را نشان خواهند داد.

عدم پیشرفت فروش آیفون 7

علت عدم پیشرفت فروش آیفون 7 دست کشیدن کاربران از خرید تا رونمایی آیفون 8 است

در آینده‌ای که تیم کوک از آن صحبت می‌کند، سه گوشی موبایل جدید اپل معرفی خواهند شد. انتظار داریم در ماه آینده میلادی، آیفون 7 اس، آیفون 7 اس پلاس و آیفون 8 مجهز به صفحه نمایش OLED را مشاهده کنیم. به عقیده مدیر این شرکت، تمامی شایعاتی که پیرامون سبک طراحی خاص و ویژگی‌های کاملا جدید آیفون 8 متشر شدند، مقصر اصلی عدم پیشرفت فروش آیفون 7 و آیفون 7 پلاس به شمار می‌آیند. در واقع از وقتی کاربران متوجه شدند اپل به مناسبت دهمین سالگرد معرفی نخستین آیفون، تصمیم دارد یک محصول انقلابی و کاملا متفاوت با گوشی های پیشین عرضه کند، دست از خرید مدل‌های سال 2016 کشیدند.

عدم پیشرفت فروش آیفون 7

برخی کاربران حتی انتظار آیفون 8 را نکشیده و تنها دوست دارند به جای آیفون 7 و آیفون 7 پلاس، نسخه جدیدتر آن‌ها را تا چند ماه دیگر خریداری کنند. صحبت‌های تیم کوک سبب شدند پیش‌بینی برخی تحلیلگران پیرامون به تعویق افتادن معرفی و عرضه گوشی های سال 2017 اپل را رد کنیم. اکنون این شرکت می‌داند کاربران برای داشتن آیفون 8، دست از خرید سایر آیفون‌ها کشیده‌اند، پس هیچ‌گاه به عدم پیشرفت فروش آیفون 7، آیفون 7 پلاس و حتی آیفون‌های مربوط به سال‌های قبل دامن نخواهد زد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. واقعا هم راست گفته … منم منتظرم که نوت 8 و آیفون 8 معرفی بشن هر کدوم بهتر بود بخرم چون چیزی هم نمونده تا معرفی و آمدن در بازار جهانی