تولید هیوندای اکسنت

تولید هیوندای اکسنت در ایران آغاز شد؛‌ قیمت و زمان فروش خودروی مونتاژی کرمان موتور

تولید هیوندای اکسنت (Hyundai Accent) در کارخانه کرمان موتور آغاز شد و این خودرو قرار است با 20 تا 30 درصد داخلی‌سازی از اوایل شهریور وارد بازار کشورمان شود.

در سال گذشته،‌ مسئولان شرکت کرمان موتور قرارداد تولید و عرضه خودروهای هیوندای در ایران را امضا کردند. دی ماه سال 95، تولید دو خودروی هیوندای آی 10 و آی 20 در این شرکت آغاز شد و پس از موفقیت تولید و عرضه این دو خودرو،‌ از اوایل امسال شاهد آن بودیم که چند مدل دیگر از خودروهای هیوندای کره جنوبی توسط کرمان موتور وارد بازار کشورمان شده است.

تولید هیوندای اکسنت

تولید هیوندای اکسنت با داخلی سازی 20 تا 30 درصدی

اکنون در حالی که 5 ماه از واردات این محصولات می‌گذرد،‌ سومین مدل از خودروهای هیوندای در شرکت کرمان موتور تولید شده است. با آغاز تولید هیوندای اکسنت (Hyundai Accent)،‌ احتمالا این محصول در نمایشگاه خودرو مشهد به صورت رسمی رونمایی خواهد شد. قرار است هیوندای اکسنت با داخلی سازی 20 تا 30 درصدی به تولید انبوه برسد و شاید فرصت تاریخی انتقال تکنولوژی از این شرکت خودروسازی کره‌ای به ایران فراهم شود.

تولید هیوندای اکسنت

هیوندای اکسنت کرمان موتور از پیشرانه 1600 سی‌سی 4 سیلندر با قدرت 122 اسب بخار و استاندارد آلایندگی یورو 6 استفاده می‌کند که در کنار یک گیربکس 4 سرعته اتوماتیک و فرمان برقی قرار گرفته است. از جمله امکانات این خودرو می‌توان به کیسه های هوای راننده، سرنشین جلو،‌ جانبی و پرده‌ای، کنترل فشار باید تایرها،‌ ترمز ABS،‌ سیستم کنترل پایداری ESC،‌ سیستم مدیریت پایداری VSM، استارت دکمه‌ای، سنسور نور، کامپیوتر سفری، سنسور باران، دوربین دید عقب،‌ صفحه نمایش 7 اینچی، بلوتوث، سیستم رهیاب ماهواره‌ای و سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک اشاره کرد.

تولید هیوندای اکسنت

هنوز قیمت دقیق هیوندای Accent تولیدی کرمان موتور در ایران مشخص نشده اما احتمالا با قیمت 94 تا 95 میلیون تومان از ابتدای شهریور امسال و با موعد تحویل آذرماه در نمایندگی های کرمان موتور قابل ثبت نام خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. با ۳۰ درصد افت کیفیت و ۵۰ درصد قیمت بیشتر…
    ارزش خرید نداره