وزارت ارتباطات دولت دوازدهم

حمایت واعظی از آذری جهرمی برای حضور در وزارت ارتباطات دولت دوازدهم

محمود واعظی، وزیر ارتباطات دولت یازدهم،‌ ضمن حمایت از محمد جواد آذری جهرمی‌ برای حضور در وزارت ارتباطات دولت دوازدهم ، اعلام کرد سیاست این وزارتخانه در آینده تغییری نمی‌کند.

وزیر ارتباطات دولت یازدهم با اشاره به معرفی محمد جواد آذری جهرمی به مجلس به عنوان گزینه پیشنهادی حسن روحانی برای تصدی پست وزارت ارتباطات و فناوری ارتباطات در دولت دوازدهم،‌ اعلام کرد که در دولت آینده، سیاست‌های این وزارتخانه مانند قبل خواهد بود و هیچ تغییری نمی‌کند و وزیر جدید نیز حمایت من را خواهد داشت. محمود واعظی در ادامه بیان کرد:

خوشحالم فردی که از سوی رئیس جمهور انتخاب شده با داشتن نوآوری و خلاقیت می‌تواند شرایط بهتری را رقم بزند. من نیز از ابتدای دولت یازدهم جوانگرایی کردم و در پست‌های حساس این وزارتخانه، افراد جوان را به کار گرفتم؛‌ چرا که معتقد بودم باید به جوان‌ها میدان داد. رئیس جمهور هم در کابینه دولت دوازدهم در حوزه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از این اعتماد استفاده کرد و خوشحالیم که آقای آذری جهرمی را با 36 سال سن به عنوان وزیر ارتباطات برگزید.

محمود واعظی

شاکله وزارت ارتباطات دولت دوازدهم تغییری نمی‌کند

وی همچنین اضافه کرد که سیاست‌های وزارت ارتباطات دولت دوازدهم همانند گذشته خواهد بود و با نوآوری و خلاقیتی که آقای جهرمی دارند،‌ بهتر هم می‌شود. محمد جواد آذری جهرمی حمایت بنده را نیز خواهد داشت و هر جایی که باشم به این وزارتخانه کمک می‌کند. واعظی در ادامه عنوان کرد که شاکله وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت دوازدهم تغییر نمی‌کند و اکثر معاونان فعلی و روسای سازمان‌ها در صورتی که تمایل داشته باشند می‌توانند به همکاری خود با آقای جهرمی ادامه دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*