رنگ جدید آنر 9

هواوی رنگ جدید آنر 9 را معرفی کرد

پرچمدار برند آنر هواوی از این پس یک گزینه رنگ بیشتر خواهد داشت. رنگ جدید آنر 9 بلو برد (Blue Bird) نام داشته و جذابیت این گوشی موبایل شیک را بیشتر می‌کند.

آنر 9 هواوی یکی دیگر از محصولات زیبا و شیک این شرکت چینی است که به ازای قیمتی بسیار مناسب، مشخصه‌های سخت افزاری قابل توجهی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با گذشت حدود یک ماه از معرفی نسخه مشکی آنر 9، نوبت به آن رسید تا گزینه رنگ دیگری برای انتخاب در اختیار کاربران قرار داده شود.

اگرچه نام دقیق نسخه جدید مشخص نیست، اما با ترجمه نام چینی آن در مترجم گوگل، عبارت Blue Bird یا پرنده آبی به دست آمد. در هر صورت، این نخستین باری نیست که یک گوشی‌ساز، نامی عجیب و غریب بر روی یک گزینه رنگ محصول خود می‌گذارد. این یکی از جدیدترین ترفندهای بازاریابی است که کمپانی‌های زیادی به آن روی آورده‌اند.

رنگ جدید آنر 9

ترجمه نام رنگ جدید آنر 9 به انگلیسی Blue Bird است

بر اساس تصاویر جدید هواوی آنر 9 که چند روز پیش منتشر شدند، انتظار گزینه‌های رنگ دیگری را داشتیم. زرد، نارنجی و ترکیبی از قرمز و صورتی رنگ‌هایی بودند که در این عکس‌ها دیده می‌شدند. به همین دلیل دیدن پرچمدار هواوی در لباس آبی روشن، هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد. رنگ جدید آنر 9 از نظر مشخصات فنی هیچ تفاوتی با دیگر نسخه‌ها ندارد. خوشبختانه قیمت آن با دیگر گزینه‌های رنگ یکسان بوده و عرضه آن از انتهای ماه جاری میلادی آغاز خواهد شد.

رنگ جدید آنر 9

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خیلی قشنگه احسنت به هواوی?