خرید آیفون جدید

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند بیشتر کاربران مایل به خرید آیفون جدید هزار دلاری نیستند

خرید آیفون جدید به ازای هزار دلار موضوع دو نظرسنجی‌ اخیر بوده است. نتیجه نشان داد قیمت بالا علاقه کاربران به خرید آیفون 8 (iPhone 8) را کاهش می‌دهد.

بر اساس بسیاری از شایعاتی که تاکنون منتشر شده‌اند، آیفون 8 گران قیمت‌ترین گوشی موبایل اپل تا به امروز خواهد بود. قیمت آیفون 8 حداقل هزار دلار اعلام شده و بسیار از تحلیلگران حتی آن را تا هزار و دویست دلار نیز افزایش داده‌اند. اما آیا کاربران پروپاقرص این کمپانی و یا حتی افرادی که به تازگی قصد مهاجرت به آی او اس را گرفته‌اند، حاضر به پرداخت چنین مبلغی خواهند بود؟

اگر گزارشی که اخیرا منتشر شده را واقعی بدانیم، تعداد زیادی از کاربران حاضر نیستند برای داشتن پرچمدار سال 2017 اپل هزار دلار و یا بیشتر پرداخت کنند. Barclay به عنوان یک شرکت خدمات بانکی و مالی چند ملیتی، طی نظر‌سنجی خود متوجه شد تنها 11 درصد شرکت‌کنندگان حاضر به پرداخت هزار دلار و یا حتی بیشتر به منظور خرید آیفون جدید هستند.

خرید آیفون جدید

طی یک نظرسنجی دیگر که این بار فقط بین کاربران کنونی اپل برگزار شد، نتیجه تقریبا بهتری به دست آمد. 18 درصد کاربرانی که در حال حاضر مالک یک گوشی موبایل آیفون هستند اعلام کردند برای داشتن برترین مدل سال 2017 هزار دلار پرداخت می‌کنند.

72 درصد کاربران کنونی حاضر به خرید آیفون جدید هزار دلاری نیستند

هنوز هیچ خبر رسمی درباره قیمت خرید آیفون جدید اعلام نشده است، اما با توجه به ویژگی‌های محصول آتی نمی‌توان شایعات را با قاطعیت رد کرد. اگر قیمت آیفون 8 واقعا هزار دلار و یا حتی بیشتر باشد، شرکت با افت فروش مواجه خواهد شد، چرا که بر اساس نظرسنجی دوم، 72 درصد کاربران کنونی شرکت نیز حاضر به پرداخت چنین مبلغی نیستند.

این موضوع با نظر تیم کوک درباره دلیل عدم پیشرفت فروش آیفون 7 و آیفون 7 پلاس در تضاد است. طبق جدیدترین آمارها، حالت صعودی فروش دو گوشی موبایل سال 2016 اپل مدت‌ها است متوقف شده و یک سکون نسبی را تجربه می‌کند. به عقیده مدیر عامل شرکت، دلیل کاهش فروش در مقایسه با سال‌های قبل، انتظار کاربران برای رونمایی از محصولات جدید است. اما نظرسنجی‌ها چیز دیگری نشان می‌دهند.

البته کاربران کنونی آیفون می‌توانند با استفاده از برنامه Upgrade این شرکت، که همه ساله برای مشتریان در نظر گرفته می‌شود، دستگاه کنونی خود را تحویل داده و مدل جدید را به صورت اقساطی دریافت کنند. پرداخت مابقی مبلغ طی 12 ماه امکان‌پذیر خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*