قیمت دستبند گیر فیت 2 پرو سامسونگ پیش از رونمایی لو رفت

قیمت دستبند گیر فیت 2 پرو سامسونگ پیش از رونمایی لو رفت

در حالی قیمت دستبند گیر فیت 2 پرو سامسونگ (Samsung Gear Fit2 Pro) لو رفته که نشان از گران‌تر بودن جدیدترین گجت پوشیدنی سامسونگ نسبت به مدل قبل دارد.

هفته پیش بود که خبر تولید جدیدترین گجت پوشیدنی سامسونگ به صورت رسمی منتشر شد. علاوه بر این، تصاویری از طراحی ظاهری و برخی مشخصات نسل بعدی مچ بند هوشمند سامسونگ نیز به بیرون درز کرد و اطلاعاتی کلی از آن را در اختیار ما قرار داد. اما به تازگی، شایعاتی مبنی بر قیمت دستبند گیر فیت 2 پرو نیز به گوش می‌رسد.

اخیرا ایوان بلس (با نام کاربری evleaks@) اسکرین‌شاتی در صفحه توییتر خود منتشر کرده که مشخص می‌کند قیمت دستبند گیر فیت 2 پرو سامسونگ، 199.99 دلار است.

قیمت گیر فیت 2 پرو در یک فروشگاه بزرگ آنلاین ایالات متحده

قیمت دستبند گیر فیت 2 پرو سامسونگ پیش از رونمایی لو رفت

— ایوان بلس، 20 آگوست 2017 (29 مرداد 96)

با این حساب، قیمت دستبند گیر فیت 2 پرو 20 دلار بیشتر از گیر فیت 2 (Gear Fit 2) است که در سال گذشته معرفی و عرضه شد. همانطور که ایوان بلس نیز اشاره کرده، این اسکرین‌شات از صفحه اینترنتی یکی از فروشگاه‌های بزرگ خرده‌فروشی ایالات متحده گرفته شده است.

سامسونگ هنوز تاریخی برای معرفی گجت پوشیدنی جدید خود اعلام نکرده، اما انتظار می‌رود شاهد رونمایی از دستبند Gear Fit 2 Pro همزمان با معرفی گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) در تاریخ 23 آگوست (1 شهریور) باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*