اندروید 7 برای گلکسی جی 5 2016

اندروید 7 برای گلکسی جی 5 2016 عرضه خواهد شد

اندروید 7 برای گلکسی جی 5 2016 (Galaxy J5 2016) به احتمال بسیار بالا عرضه خواهد شد. کاربران این گوشی موبایل سامسونگ نیز می‌توانند طعم اندروید نوقا را بچشند.

برخلاف سال‌های قبل، سامسونگ امسال تمرکز ویژه‌ای بر روی محصولات میان‌رده خود دارد. به عنوان نمونه، محصولاتی با مشخصات سخت افزاری خوب و دوربین‌هایی بسیار باکیفیت روانه بازار کرده و از همه مهمتر، جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید را نیز برای میان‌رده‌ها عرضه کرده است. این شرکت در تلاش است طی چند ماه آینده، اندروید 7 را برای هر تعداد محصول میان‌رده که ممکن است عرضه کند، چرا که با آغاز توسعه اندروید 8 اوریو برای پرچمداران خود، دیگر فرصتی برای این کار نخواهد داشت.

اگرچه سامسونگ هیچ صحبتی درباره محصولات آتی که اندروید نوقا را دریافت می‌کنند به میان نیاورده، اما مشاهده گلکسی جی 5 سال 2016 به همراه اندروید 7 در Wi-Fi Alliance می‌تواند خبری خوب برای کاربران این گوشی موبایل باشد. ظاهر شدن این محصول با شماره مدل SM-J510N در وب سایت، احتمال عرضه اندروید 7 برای گلکسی جی 5 2016 را افزایش می‌‌دهد.

ارائه اندروید 7 برای گلکسی جی 5 2016 آن را همچنان به‌روز نگه می‌دارد

از آنجایی که مدل 2016 گلکسی جی 5 در آوریل سال گذشته و قبل از معرفی اندروید نوقا عرضه شد، همچنان از نسخه 6.0.1 پلتفرم موبایل گوگل استفاده می‌کند. قدرت گرفتن از تراشه اسنپدراگون 410، داشتن 2 گیگابایت رم و مجهز شدن به دوربین‌های اصلی و سلفی 13 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی سبب می‌شوند کاربران این گوشی موبایل بعد از دریافت اندروید 7، دیگر نیازی به تعویض آن تا سال آینده نداشته باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*