پخش زنده مراسم رونمایی از گلکسی نوت 8

پخش زنده و آنلاین مراسم رونمایی از سامسونگ گلکسی نوت 8

پخش زنده مراسم رونمایی از گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) امروز  ساعت 19:30 به سه روش مختلف صورت خواهد گرفت.

طبق روال هرساله، سامسونگ از جدیدترین عضو خانواده نوت در نیویورک پیش از شروع به کار نمایشگاه IFA 2017 پرده‌برداری خواهد کرد. تاکنون اخبار ضد و نقیص فراوانی درباره امکانات و طراحی ظاهری نوت 8 به بیرون درز کرده و امشب کره‌ای ها به بازار داغ شایعات نوت 8 پایان خواهند داد.

به روز رسانی : 

پخش زنده ویدیویی مراسم به همراه وبلاگ نویسی زنده گجت نیوز هم اکنون در این صفحه ( اینجا کلیک کنید )

همان‌طور که می‌دانید تنها تعداد اندکی از خبرنگاران و علاقه‌مندان به تکنولوژی امکان حضور در مراسم امشب سامسونگ را خواهند داشت و میلیون‌ها نفر خارج از سالن برگزاری مراسم رونمایی از گلکسی نوت 8 در انتظار انتشار اخبار مربوط به این گوشی هستند. سامسونگ نیز به خوبی از این موضوع آگاه بوده و راه‌های گوناگونی برای تماشای زنده مراسم Unpacked 2017 خود پیش روی کاربران گذاشته است.

لایو استریم یوتیوب

همانند سایر رویدادهای مهم، پخش زنده مراسم رونمایی از گلکسی نوت 8 در شبکه اجتماعی یوتیوب صورت خواهد گرفت. متاسفانه هم‌اکنون لینک مربوط به صفحه لایو استریم یوتیوب ایجاد نشده و تنها دقایقی قبل از شروع مراسم ایجاد خواهد شد. شما می‌توانید لحظاتی پیش از ساعت 7 و نیم شب به همین مطلب مراجعه کنید و از طریق یوتیوب به تماشای مراسم Unpacked 2017 بنشینید.

اپلیکیشن Unpacked 2017

سامسونگ برای مراسم معارفه نوت 8 اپلیکیشن ویژه‌ای را ساخته که در حال حاضر زمان باقی‌مانده تا شروع مراسم را نمایش می‌دهد اما به محض شروع کنفرانس، شما می‌توانید به صورت زنده شاهد آنچه در مراسم نیویورک می‌گذرد باشید. این برنامه برای هردو پلتفرم اندروید و iOS منتشر شده و شما می‌توانید با کلیک بر روی نام آن‌ها، اپلیکیشن را دریافت کنید.

جالب است بدانید برخی از کابران اپلیکیشن مورد بحث به صورت اتفاقی شانس ورود به مراسم را پیدا می‌کنند. اگر شما مجوز ورود به مراسم Unpacked را دریافت کردید، توصیه می‌کنم از آن یک کد QR بسازید تا فرایند ورود شما به سالن کنفرانس سریع‌تر و کم دردسر تر انجام شود.

وبسایت اختصاصی سامسونگ

پخش زنده مراسم رونمایی از گلکسی نوت 8

در نهایت علاقه‌مندان به تکنولوژی و گلکسی نوت 8 می توانند از طریق وبسایت رسمی سامسونگ به تماشای مراسم امشب بپردازند. شما می‌توانید این لینک را در لیست علاقه‌مندی‌های مرورگرتان ذخیره کنید و راس ساعت 19:30 کنفرانس را به صورت زنده ببینید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه