باید چه انتظاری از گوشی‌سازها در نمایشگاه IFA 2017 داشته باشیم؟

از آنجایی که نمایشگاه IFA 2017 از 10 شهریورماه 96 آغاز به کار می‌کند، ما قصد داریم نگاهی به گوشی‌هایی که احتمالا در آن معرفی می‌شوند بی‌اندازیم.

ایفا 2017 در همین روزها دیگر آغاز به کار می‌کند و بسیاری از بازیکنان اصلی دنیای فناوری جدیدترین دستاوردهای خود را به برلین میاورند تا در معرض دید همگان قرار دهند. پیش از آن که نمایشگاه IFA 2017 آغاز شود، بسیاری از سازندگان گوشی‌های هوشمند گام‌هایشان را برداشته‌اند و خیلی‌ها نیز هنوز از محصولات جدید خود پرده‌برداری نکرده‌اند. ما در این مقاله هرآنچه در مورد حضور شرکت‌های گوشی‌ساز و محصولاتشان در این نمایشگاه را می‌دانیم برای شما کاربران عزیز جمع آوری کرده‌ایم. در ادامه با ما همراه باشید.

حضور گوشی‌سازها در نمایشگاه IFA 2017

نوکیا

چه انتظاری از گوشی‌سازها در نمایشگاه IFA 2017 داشته باشیم؟

اچ ام دی گلوبال سرانجام از گوشی پرچمدار نوکیا 8 خود رونمایی کرد. این گوشی به دوربین دوگانه‌ای همراه با لنز‌های برند Zeiss و تکنولوژی 360 درجه‌ای صوتی Ozo برای ثبت ایده آل ویدیوهای کاربران مجهز شده است. از دیگر مشخصات آن نیز می‌توان به نمایشگر 5.3 اینچی با پنل ال سی دی، چیپست اسنپدراگون 835 و یک نسخه خام از اندروید 7.1 اشاره کرد.

سامسونگ

چه انتظاری از گوشی‌سازها در نمایشگاه IFA 2017 داشته باشیم؟

پس از مشکلاتی که برای گلکسی نوت 7 سامسونگ پیش آمد، گوشی‌ساز کره‌ای همانند ققنوسی از خاکستر آتش‌های فاجعه خود بیرون آمد. گلکسی اس 8 سامسونگ حاوی یک طراحی فوق‌العاده جذاب است و حالا به نظر می‌رسد فبلت گلکسی نوت 8 سامسونگ نیز طراحی آن را این بار در قابت یک گوشی بسیار بزرگ‌تر به ارث برده است. وقتی این گوشی تا ساعاتی دیگر معرفی شود، به نخستین دیوایس سری گلکسی نوت سامسونگ تبدیل خواهد شد که از دوربین دوگانه بهره می‌برد. ما بی‌صبرانه در انتظار رونمایی از آن هستیم و با توجه به رندرهای به بیرون درز کرده، آشنایی نسبی با آن خواهیم داشت.

اما نمایشگاه IFA 2017 تنها عرصه‌ی معرفی گوشی جدید سامسونگ نیست. انتظار می‌رود آن‌ها از نسل جدید ساعت هوشمند گیر اس 3 خود رونمایی کنند؛ هرچند شایعات خبر از معرفی یک مچ‌بند هوشمند به نام گیر فیت 2 پرو (Gear Fit2 Pro)‌ می‌دهند.

ال جی

چه انتظاری از گوشی‌سازها در نمایشگاه IFA 2017 داشته باشیم؟

دیگر شرکت کره‌ای رقیب سامسونگ یعنی ال جی نیز قرار است از فبلت جدید ال جی وی 30 (LG V30) رونمایی کند. چندی پیش دوربین این گوشی رسما معرفی شد و حالا V30 با سنسور f/1.6 صاحب بزرگ‌ترین دیافراگم در بین دوربین گوشی‌های هوشمند شده است. ما همچنین بار دیگر شاهد ترکیب دوربین دوگانه (معمولی + عریض) ال جی بر روی این گوشی خواهیم بود. البته این محصول 31 آگوست (9 شهریور ماه) درست یک روز پیش از آغاز به کار نمایشگاه IFA 2017 رونمایی خواهد شد.

بلک بری

چه انتظاری از گوشی‌سازها در نمایشگاه IFA 2017 داشته باشیم؟

بلک بری کی وان (BlackBerry KeyOne) دیوایس جدیدی نیست. ماه فوریه گذشته آن رسما رونمایی شد که از ترکیب دو رنگ مشکی و نقره‌ای بهره‌مند بود، اما به تازگی بلک بری هند نسخه‌ی تمام مشکی آن را به تولید رسانده است که تنها در بازار همین کشور به فروش خواهد رسید. ما این محصول فوق‌العاده زیبا را در دست گرفتیم و امیدواریم با همکاری دو شرکت تی سی ال و بلک بری، شاهد عرضه نسخه جهانی رنگ تمام مشکی آن باشیم.

آنر

چه انتظاری از گوشی‌سازها در نمایشگاه IFA 2017 داشته باشیم؟

آنر نیز انتظار می‌رود در این نمایشگاه میزبان یک رویداد خبری باشد و در آینده‌ای نزدیک اخبار بیشتری را از آن‌ها بشنویم. در هر صورت ما اینک می‌دانیم که آن‌ها قصد دارند از یک گوشی به نام آنر نوت 9 (Honor Note 9)‌ مجهز به یک باتری غول پیکر 4.600 میلی‌آمپر ساعتی پرده برداری کنند.

سونی

چه انتظاری از گوشی‌سازها در نمایشگاه IFA 2017 داشته باشیم؟

اگر شایعات درست باشد، سونی به دنبال پرده‌برداری  از گوشی‌های سونی اکسپریا ایکس زد 1 (Sony Xperia XZ1) و سونی اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت (Sony Xperia XZ1 Compact) است. در این‌جا همچنین شایعاتی مربوط به دیوایس دیگری به نام اکسپریا X1 نیز به گوش می‌رسد. قطعا این کمپانی یک نام بزرگ است که از سال 2008 تا به حال نام آن را در نمایشگاه‌های ایفا نشنیده‌ایم و بسیار هیجان زده هستیم که آن‌ها می‌خواهند نسل جدید گوشی‌های اکسپریا ایکس خود را در برلین رونمایی کنند.

لنوو

چه انتظاری از گوشی‌سازها در نمایشگاه IFA 2017 داشته باشیم؟

آخرین سازنده‌ای که نام آن را خواهیم شنید لنوو است. یک تیزر ویدیویی چندی پیش منتشر شد که پسربچه‌ای را در حال بازی با گوشی فب 2 پرو (Phab 2 Pro) نشان می‌داد و ما براین باوریم از آنجایی که پرچمدار گوشی مبتنی بر تانگو آن‌ها متاسفانه به اندروید نوقا آپدیت نمی‌شود، نسل جدیدی از‌ آن معرفی شود.

این تمام چیزی بود که ما تا به الان می‌دانستیم. نمایشگاه IFA 2017 از 10 شهریور ماه آغاز به کار خواهد کرد، اما درب‌های آن برای اصحاب رسانه از نهم این ماه باز خواهد شد؛‌ بنابراین کمی زودتر از موعود با اخبار داغ این نمایشگاه تکنولوژی ما در کنار شما خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*