تبلت گیمینگ انویدیا شیلد پورتابل 2

نمونه اولیه تبلت گیمینگ انویدیا شیلد پرتابل 2 در فروشگاهی کانادایی رویت شد

اگر بر شایعه‌ای که اخیرا منتشر شده مهر تایید بزنیم، باید بگوییم که کمپانی انویدیا قصد دارد به زودی تبلت گیمینگ انویدیا شیلد پرتابل2 را روانه بازار کند.

اخیرا در یکی از فروشگاه‌های مخصوص کانادایی که اصطلاحا Pawn Shop نامیده می‌شوند (فروشگاه‌هایی که مردم با مراجعه به آن‌ها، وسایل خودشان مثل طلا و جواهرات، ساعت، دوربین، رایانه و… را تحویل داده و اندکی پول دریافت می‌کنند و بقیه با مراجعه به آن‌جا، وسایلی که دوست داشته باشند را تهیه می‌نمایند) نمونه اولیه مدل جدید تبلت‌ گیمینگ انویدیا – که قبلا با اسم شیلد پرتابلشناخته می‌شد و بعدا اسمش به شیلد تغییر کرد – دیده شده است.

در حالی که اکثر افرادی که امروزه خواهان دسترسی به تبلت یا گوشی هوشمند گیمینگ جدیدی برای تجربه بازی‌های‌شان هستند، نمی‌توانند تبلت جدید انویدیا را لمس کنند، به نظر می‌رسد که یکی از کاربران خوش‌شانس انجمن ردیت به طور کاملا تصادفی و از طریق یکی از Pawn Shopها این امر برایش امکان‌پذیر شده است. نکته بسیار جالبی که در مورد این قضیه وجود دارد، محلی است که آن فرد توانسته به نمونه اولیه تبلت گیمینگ انویدیا شیلد پرتابل2 دسترسی پیدا کند؛ یک شهر بسیار کوچک در کشور کانادا!

این دستگاه به خودی خود زیباتر و تاثیرگذارتر از نسخه قبلی خود (یعنی انویدیا شیلد پرتابل۱) است و کلیدهای روزی آن نیز طراحی جدید و جذابی دارند؛ صفحه‌نمایش آن بزرگ‌تر و شفاف‌تر شده و مشخصات سخت‌افزاری آن نیز بهبود یافته است. در واقع این نمونه اولیه از بسیاری جهات، شبیه نمونه اولیه‌ای است که در ماه ژانویه سال جاری میلادی برای FCC (کمیسیون ارتباطات فدرال) ارسال شده بود؛ البته ظاهرا در مدل جدید از پردازنده تگرا اکس‌وان (Tegra X1) استفاده شده است.

بخش مهم دیگر ماجرا، مربوط به سخت‌افزار داخلی این تبلت است؛ شنیده‌ها حاکی از آن هستند که تبلت گیمینگ انویدیا شیلد پرتابل2 در داخل خود از مشخصات سخت‌افزاری شبیه به کنسول جدید کمپانی نینتندو، یعنی همان سوییچ استفاده می‌نماید.

گفتنی است که از مدل اول این تبلت به عنوان اصطلاحا یک محصول اصلی که سال‌ها بشود از آن پشتیبانی کرد، یاد نمی‌شد و با در نظر گرفتن تمامی گفته‌ها، یک نکته مهم را باید ذکر کرد و آن هم این است که این فرضیه که ممکن است هیچ‌گاه شاهد عرضه رسمی این تبلت (یا کنسول همراه یا هر چه که اسمش را می‌گذارید) به بازار نباشیم را نیز باید بپذیریم و با توجه به این موضوع، دیدن تصاویری از این تبلت مخصوص بازی ممکن است برای کسانی که از عرضه آن نا امید شده‌اند، کمی تسکین‌دهنده باشد:

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*