تصاویر گلکسی جی 7 پلاس

تصاویر گلکسی جی 7 پلاس در دنیای واقعی منتشر شد

گوشی موبایل +Samsung Galaxy J7 جدیدترین محصول سامسونگ با دوربین دوگانه است. اکنون و پیش از معرفی رسمی آن، شاهد فاش شدن تصاویر گلکسی جی 7 پلاس هستیم.

گلکسی جی 7 سال 2017 (گلکسی جی 7 پرو)، یکی از بهترین میان‌رده‌های بازار است. در نگاه نزدیک به این گوشی، به کیفیت بالای نمایشگر آن و جنس بدنه مرغوبش اشاره کردیم. حالا سامسونگ تصمیم گرفته بعد از معرفی گلکسی نوت 8 به عنوان نخستین گوشی موبایل دارای دوربین دوگانه خود، محصول دیگری مجهز به دوربین دوگانه روانه بازار کند. این گوشی گلکسی جی 7 پلاس نام داشته و نسخه دیگری از جی 7 پرو محسوب می‌شود.

تصاویر گلکسی جی 7 پلاس

بر اساس اخبار، زمان زیادی تا معرفی این گوشی موبایل باقی نمانده است. بازارهای کشور تایلند نخستین مقصد آن بعد از رونمایی هستند. اگرچه هنوز محصول به صورت رسمی معرفی نشده، اما شاهد انتشار تصاویر گلکسی جی 7 پلاس در دنیای واقعی هستیم. این تصاویر رندر نبوده و دقیقا متعلق به نسخه واقعی گوشی موبایل جدید سامسونگ هستند.

سبک طراحی گلکسی جی 7 پلاس و گلکسی جی 7 پرو یکسان است، به طوری که در پنل پشتی خبری از برآمدگی نبوده و اجزای دوربین در یک قاب بیضی شکل مسطح قرار گرفته‌اند. در نسخه اصلی، فلاش LED دوربین در همین قاب جای گرفته است، اما در نسخه دارای دوربین دوگانه، فلاش به بیرون از آن منتقل شده و دو سنسور به صورت عمودی کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند.

تصاویر گلکسی جی 7 پلاس

سامسونگ گلکسی جی 7 پلاس مجهز به یک نمایشگر 5.5 اینچی و فول اچ‌دی بوده و از یک پردازنده هشت هسته‌ای قدرت می‌گیرد. باتری آن 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی در نظر گرفته شده و حافظه رم و ظرفیت داخلی آن نیز به ترتیب 4 گیگابایت و 32 گیگابایت است. دوربین اصلی دستگاه متشکل از یک سنسور 13 مگاپیکسلی و یک سنسور 5 مگاپیکسلی خواهد بود. این گوشی موبایل به خاطر داشتن یک دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی، گزینه‌ای مناسب برای طرفداران عکاسی سلفی محسوب می‌شود.

گالری تصاویر گلکسی جی 7 پلاس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*