تبلت دل Latitude 7212

تبلت دل Latitude 7212 با اندازه‌ای بزرگ اما سخت افزاری قوی رونمایی شد

تبلت دل Latitude 7212 که با نام کامل “Dell Latitude 7212 Rugged Extreme Tablet” شناخته می‌شود، با ظاهری زمخت و بزرگ به همراه ویندوز 7 معرفی شد!

تبلت دل Latitude 7212 به صفحه نمایشی 11.6 اینچی با وضوح 1080×1920 تجهیز شده و همراه با نسل ششم یا هفتم از پردازنده‌های Core شرکت اینتل، 8 یا 16 گیگابایت رم، هارد جامد با ظرفیت 128 گیگابایت تا 1 ترابایت و دو باتری جداگانه 34 وات‌ساعتی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

از آنجایی که این محصول جدید برای فضای اداری در نظر گرفته شده، سازندگان نیز از ویندوز 7 استفاده کرده‌اند تا در صورت عدم وجود نسخه جدید نرم افزارهای مورد استفاده کارمندان به منظور سازگاری با ویندوز 10، مشکلی در اجرای آنها وجود نداشته باشد. در حقیقت، این تبلت به صورت فنی همراه با ویندوز 10 تولید و در آن، از ویندوز 7 استفاده شده است. در نتیجه، دپارتمان آی تی ادارات در صورت تمایل می‌توانند آن را به ویندوز 10 ارتقا دهند. به علاوه، سفارش این تبلت با ویندوز 10 نیز امکان‌پذیر است.

تبلت دل Latitude 7212

اگرچه تبلت جدید دل وزن زیادی دارد، اما قدرت آن نیز نسبت به نسل قبلی تا اندازه قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. در صورتی که تنها خود تبلت و باتری آن را در نظر بگیرید، یک تبلت 2.82 پوندی (1.27 کیلوگرمی) پیش روی شما خواهد بود که می‌توان آن را تقریبا با مک بوک ایر هم‌وزن در نظر گرفت. این در حالی‌ست که وزن نسل قبلی این تبلت در کمترین میزان خود به 3.57 پوند (1.61 کیلوگرم) می‌رسید. به همین جهت، چنین تغییری را یک بهبود محسوس می‌توان در نظر گرفت چرا که حتی ابعاد آن هم تغییر نکرده است. با این حال هنوز هم جدیدترین عضو این خانواده از تبلت های دل، در حدود 1 اینچ ضخامت دارد.

هم‌اکنون فروش تبلت دل Latitude 7212 با فیمت پایه 1899 دلار آغاز شده است. علاقه‌مندان می‌توانند در صورت تمایل، وسایل جانبی این تبلت که شامل نسخه مقاوم اقلامی همچون کاور کیبورد، شارژر باتری، بند شانه، دسته مخصوص و ماژول IO می‌شود را نیز خریداری کنند.

تصاویر تبلت دل Latitude 7212

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع هارد اکسترنال و همچنین هارد اکسترنال ترنسند و همچنین انواع کارت حافظه موجود در بازار ایران در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*