کارت حافظه 400 گیگابایتی وسترن

کارت حافظه 400 گیگابایتی وسترن دیجیتال معرفی شد

کارت حافظه 400 گیگابایتی وسترن دیجیتال برای اولین بار معرفی شد. در ادامه بیشتر با این کارت حافظه جانبی سن دیسک الترا میکرو اس دی ایکس سی UHS-I آشنا می‌شویم.

نمایشگاه IFA 2017 همانند سال‌های پیشین برگزاری این نمایشگاه، محل دیدن تکنولوژی‌ها و محصولات اعجاب‌آور است. در این نمایشگاه علاوه بر رونمایی از کارت حافظه 400 گیگابایتی وسترن دیجیتال شاهد محصولی با نام سن دیسک iXpand Base نیز بودیم که به کاربران آیفون اجازه می‌دهد فایل‌ها و تصاویر خود را بر روی یک هارد درایو قابل حمل، که قابلیت شارژ کردن دستگاه را نیز دارد، به صورت خودکار ذخیره کنند.

وسترن دیجیتال توانسته به لطف استفاده از تکنولوژی اختصاصی خود، بدون افزایش اندازه کارت حافظه جانبی، ظرفیت آن را دو برابر کند. به گفته این شرکت، انتظار می‌رود در سال 2017 بیش از 150 میلیون اپلیکیشن نصب شوند. افزایش برنامه‌های کاربردی نصب شده بر روی دستگاه‌ها کاربران را مجبور به انتقال بخشی از آن‌ها به کارت حافظه جانبی می‌کند.

کارت حافظه 400 گیگابایتی وسترن

سرعت انتقال اطلاعات کارت حافظه 400 گیگابایتی وسترن بسیار بالاست

با استفاده از رم میکرو اس دی 400 گیگابایتی وسترن کاربران قادر خواهند بود با سرعت 100 مگابایت بر ثانیه به انتقال اطلاعات بپردازند. به این ترتیب در هر دقیقه به طور متوسط هزار و دویست عکس بین این کارت حافظه و دستگاه‌های دیگر جابه‌جا خواهد شد. این حافظه را می‌توان با 40 ساعت فیلم فول اچ‌دی پر کرد. شرکت سازنده برای این محصول 10 سال گارانتی در نظر گرفته است. قیمت آن 290 دلار بوده و خرید آن هم‌اکنون از طریق وب سایت SanDisk در کشور انگلستان و دیگر خرده‌فروشی‌های بزرگ امکان‌پذیر است.

کارت حافظه 400 گیگابایتی وسترن

از آنجایی که دستگاه‌های ساخت شرکت اپل از کارت حافظه جانبی پشتیبانی نمی‌کنند، راهکار وسترن دیجیتال برای آن‌ها iXpand Base است. این یک هارد دیسک اکسترنال بوده و نقش شارژر همراه را نیز برای کاربران ایفا می‌کند. سطح آن پلاستیکی بوده و با استفاده از کابل لایتنینگ گوشی را شارژ می‌کند. در این زمان از تمامی فایل‌ها به طور خودکار بکاپ گرفته خواهد شد. ظرفیت آن 256 گیگابایت بوده و قیمت آن بین 50 تا 200 دلار متغیر است.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع برند های لوازم جانبی موجود در بازار ایران هولدر موبایل ، لوازم جانبی ps4 ، ساعت هوشمند سامسونگ در janebi.com

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*