ایرباد سونی

مقایسه ایرباد سونی با ایرپاد شرکت اپل؛ تفاوت این دو هدفون وایرلس موبایل کدام است؟

سونی با رونمایی از لوازم بی‌سیم صوتی جدید خود در نمایشگاه IFA 2017 ماجراجویی جدیدی را در عرصه تکنولوژی آغاز کرده است. ایرباد سونی شباهت زیادی به ایرپاد اپل دارد.

شرکت اپل، Bragi و حالا سونی اعتقاد دارند ایربادهای بی‌سیم آینده درخشانی در عرصه تکنولوژی دارند. برخی از خریداران ایرپادهای بی‌سیم‌ اپل از خرید آنها رضایت دارند و برخی معتقدند با قرار دادن آنها بر روی گوش جلوه خوبی در مقابل رهگذران ندارند. حالا نیز می‌خواهیم این محصول را با ایرباد سونی که اخیرا معرفی شده است، از لحاظ ظاهری مقایسه کنیم. ایرباد WF-1000X سونی 3 ساعت عمر شارژدهی باتری دارد که در مقایسه با شارژدهی 5 ساعته ایرپاد اپل حدود دو ساعت کمتر است. این درحالی است که جعبه شارژر ایرباد سونی حدود سه برابر جعبه ایرپادهاست!

گذشته از تفاوت فاحش عمر شارژدهی این دو محصول، ایرباد سونی تکنولوژی نویز کنسلینگ را به همراه دارد و برای کسانی که معمولا در محیط پر سر و صدا رفت‌ و آمد می‌کنند بسیار مناسب است. برخلاف ایرپاد بی‌سیم اپل، محصول جدید سونی پس از قرار گرفتن بر روی گوش، شکل و شمایلی همچون هدست‌های بلوتوثی دارد و آنچنان جمع و جور طراحی نشده‌اند.

قابلیت نویز کنسلینگ ایرباد سونی در بررسی‌های اول عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد، حتی در غرفه شلوغ و پر سر و صدای سونی در ایفا 2017 برلین. کاربران می‌توانند بین دو حالت نویز کنسلینگ مستقیم و امبینت. در حالت مستقیم تمامی صداهای اطراف تا حد امکان مسدود می‌شوند تا کاربر تقریبا چیزی از بیرون نشنود. اما در حالت دوم (Ambient) بخشی از صداهای اطراف در حین پخش موزیک توسط کاربر شنیده می‌شوند. اگر حس می‌کنید در محیط تردد خود در شهر خطر‌هایی وجود دارد، حالت Ambient می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

با اینکه گوشی‌های جدید این شرکت ژاپنی همه از درگاه یو اس بی نسخه C بهره می‌‌برند، از قرار گرفتن پورت میکرو یو اس بی در ایرباد سونی غافلگیر شدیم. در مقابل، ایرپادهای اپل از اتصال لایتنینگ این شرکت بهره می‌برند و تنها کافیست یک کابل برای همه گوشی و ایرپاد به همراه داشته باشید. ایرباد سونی با 199.99 دلار حدود 30 دلار گران‌تر از رقیب کوپرتینویی خود است. در گالری زیر تصاویری از دو محصول در کنار هم مشاهده می‌کنید:

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع اسپیکر بلوتوث ، هندزفری و هندزفری بلوتوث موجود در بازار ایران در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*