اسپیکر MHC-V90W سونی، بلندگویی قوی و بزرگ مخصوص مهمانی‌ها!

اسپیکر MHC-V90W محصولی از کمپانی سونی (Sony) مخصوص استفاده در جشن‌ها و مهمانی‌ها بوده که در نمایشگاه IFA 2017 از آن رونمایی شده است.

این بلندگو به ارتفاع 170 سانتی‌متر است و نورپردازی‌ تعبیه‌شده در آن، به تناسب موزیک در حال پخش تغییر و با بیت‌های آهنگ تنظیم می‌شود. اسپیکر MHC-V90W از کروم کست (ChromeCast) هم پشتیبانی می‌کند و از طریق دستیار گوگل قابل‌کنترل است.

از آنجایی که معمولا در مهمانی‌ها، یک بلند گوی بزرگ مانند این محصولِ 170 سانتی‌متری سونی کافی نیست، طراحان اسپیکر MHC-V90W امکان سینک شدن 10 بلند گوی مجزا از این سری را از طریق وای فای فراهم کرده‌اند!

اسپیکر MHC-V90W سونی، بلندگویی قوی و بزرگ مخصوص مهمانی‌ها!

از مشخصات این دستگاه که در ماه آینده میلادی با قیمت 1299 دلار عرضه می‌شود هم می‌توان به وجود چهار عدد توویتر (Tweeter)، چهار بلندگوی میان رده و دو ووفر (Woofer) اشاره کرد. همانطور که انتظار می‌رود جابه‌جایی این گجت نسبتا غول‌پیکر از طریق چرخ‌هایی که در زیر آن قرار دارد، بسیار ساده شده است.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع اسپیکر بلوتوث ، هندزفری و هندزفری بلوتوث موجود در بازار ایران در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اووووووووووووف عااالیه اما 5 میلیون هم پولشه لامصب