نسل جدید ایرفون های بیسیم سنهایزر

نسل جدید ایرفون های بیسیم سنهایزر ؛ رویاهایت را بشنو

نسل جدید ایرفون های بیسیم سنهایزر (Sennheiser) در IFA 2017 معرفی شدند. این مدل‌ها شامل ایرفون پشت گردنی Momentum HD1 Free، ایرفون پشت گردنی CX 7.00BT و هدفون سیمی IE 80 S‌ است.

کمپانی سنهایزر با حضور در نمایشگاه ایفا برلین از سه ایرفون جدید خود پرده برداری کرد. دو مدل از آن‌ها مدل‌های جدید ایرفون های بیسیم سنهایزر هستند و دیگری یک نسخه بازطراحی شده از آن چیزی است که کمپانی نامش را «بهترین جفت ایرفون موجود در بازار برای گوشی‌ها» می‌نامد.

معرفی ایرفون های بیسیم سنهایزر

سنهایزر Momentum HD1 Free

نسل جدید ایرفون های بیسیم سنهایزر

در بالای این لیست مدل Momentum HD1 Free قرار دارد که یک مدل کاملا جدید از ایرفون‌های مختص شیک پوشان است، اما علاوه بر ظاهر به کیفیت صدای آن‌ها نیز توجه خوبی شده است. این ایرفون در اصل از نوع پشت گردنی است، اما برخلاف سایر مدل‌ها توسط یک تسمه پلاستیکی به یکدیگر متصل نیستند؛ در اینجا تنها یک سیم بین ایربادها وجود دارد که دو قطعه کوچک پلاستیکی در هر طرف قرار دارند، یکی از آن‌ها شامل میکروفون بوده و دیگری شامل کنترل‌های پخش است.

سنهایزر در واقع سعی بر آن داشته است تا یک نسخه شکیل‌تر و اسپورت‌تر از نخستین هدفون پشت گردنی خود، مدل HD1 In-Ear Wireless را همراه با ابعادی کوچکتر و از جنس چرم ارائه کند. علاوه بر ظاهر، جزئیات آن نیز کاملا مناسب یک هدفون جدید است و ما می‌دانیم که آن از بلوتوث 4.2، استاندارد AptX و AAC نیز پشتیبانی می‌کند. این ایرفون در هر بار شارژ 6 ساعت در اختیار شما قرار خواهد داشت و همراه آن یک کیف چرم نیز عرضه می‌شود که می‌تواند بخشی از گران قیمت بودن آن را توجیح کند. هرچند سنهایزر رسما در مورد قیمت این محصول اظهار نظر نکرده است، اما یکی از نزدیکان این کمپانی، قیمت آن را 200 دلار اعلام کرده است.

نسل جدید ایرفون های بیسیم سنهایزر

در این جا دو نکته‌ی جذاب دیگر نیز وجود دارد. ایربادهای این هدفون مغناطیسی هستند و می‌توانند به یکدیگر متصل شوند، بنابراین هیچ نگرانی بابت پیچیدن سیم‌های آن‌ها در هم وجود ندارد. سنهایزر همچنین یک زیپ کوچک را در قسمت پشتی قرار داده است که می‌توانید شما اندازه‌ی سیم اتصال را نیز تنظیم کنید. مدل Beats X نیز حاوی چنین قابلیت مغناطیسی مشابهی است، اما سیم‌های طولانی آن باعث می‌شود که حتی آن‌ها از گردن فرد هم پایین‌تر رفته و آویزان شوند.

سنهایزر CX 7.00BT

نسل جدید ایرفون های بیسیم سنهایزر

دومین محصول از ایرفون های بیسیم سنهایزر یک جفت ایرفون بیسیم به نام CX 7.00BT است. این محصول، از پشت گردنی مستحکم‌تری برخوردار است که دو سیم مشکی از آن به بیرون آمده‌اند. شاید مهم‌ترین مشخصه‌ی آن، قیمت مقرون به صرفه‌اش باشد. رنج قیمت محصولات خانواده CX سنهایزر از 50 الی 90 دلار است، اما قیمت دقیق این محصول مشخص نیست.

سنهایزر ادعا می‌کند این محصول می‌تواند عمر باتری 10 ساعته‌ای در هر بار شارژ داشته باشد و مدت زمان لازم برای شارژ کامل آن نیز 1 ساعت و 30 دقیقه است. این هدفون تنها از بلوتوث 4.1 پشتیبانی می‌کند، اما همچنان از استاندارد apt-X برای استریمینگ باکیفیت برخوردار است. در اینجا یک میکروفون داخلی نیز وجود دارد. هر دو مدل CX 7.00BT و Momentum HD1 Free از ماه اکتبر برای فروش قرار خواهند گرفت.

سنهایزر IE 80 S‌

 

نسل جدید ایرفون های بیسیم سنهایزر اما سومین محصول از نسل جدید ایرفون های بیسیم سنهایزر که در نمایشگاه IFA 2017 معرفی شد، IE 80 S نام دارد که مدل جدیدتر ایرفون سیمی 359 دلاری IE 80 است. مشخص نیست که چقد وضوح صدا در این مدل بهبود پیدا کرده است،‌ سنهایزر فقط در مورد آن از عبارت «ارتقا متناسب و استایل بالارده»‌ را عنوان کرده است. IE 80 S در واقع نسبت به نسل پیش خود از تغییرات بسیار کمی برخوردار است و این کمپانی با رنگبندی قرمز و مشکی آن را وارد بازار خواهد کرد. شاید مدل اصلی این نسل، کمی جنبه‌ی زیباتری داشت.

در کل نسل جدید ایرفون های بیسیم سنهایزر IE 80 S از تناسب عادلانه‌ای بین قیمت و کیفیت بهتر صدا نسبت به نسل‌های پیشین خود برخوردارند. درست همانند دو محصول دیگر این کمپانی، هیچ اطلاعاتی از قیمت این مدل نیز در دست نیست،‌ اما با توجه به این که IE 80 S‌ یک نسخه بازطراحی شده است، نمی‌تواند قیمت آن اختلاف زیادی با مدل اصلی داشته باشد.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع برند های لوازم جانبی موجود در بازار ایران هولدر موبایل ، لوازم جانبی ps4 ، ساعت هوشمند سامسونگ در janebi.com

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*