کمپین بهترین باشیم سامسونگ

کمپین بهترین باشیم سامسونگ ؛ در جستجوی بهترین‌ها با محصولات سامسونگ

کمپین بهترین باشیم سامسونگ شامل سه رویداد هیجان‌انگیز آشپزی با مایکروفر SAMI14-T، دو با ساعت هوشمند GEAR و ثبت آثار هنری با گوشی های سامسونگ برگزار می‌شود.

همه ما می‌توانیم بهترین باشیم و کارهایی را در بالاترین سطح انجام دهیم. اما برای نشان دادن آن تنها نیاز به فرصت و تلنگری کوچک داریم. به تازگی شرکت سامسونگ در قالب کمپین «بهترین باشیم» زمینه‌ای را فراهم کرده تا همه علاقه‌مندان و شرکت‌کنندگان در رویدادهای سه‌گانه این کمپین، بهترین‌ باشند و بهترین‌ها را به یادگار بگذارند. در این کمپین تمامی شرکت‌کنندگان می‌توانند به کمک محصولات خلاقانه و الهام‌بخش سامسونگ زوایایی متفاوت‌تر از آنچه تا به حال داشته‌اند را به نمایش بکشند.

شرکت‌کنندگان در کمپین بهترین باشیم سامسونگ می‌توانند با یخچال‌ها و مایکروفرهای سامسونگ بهترین آشپزی، با ساعت‌های هوشمند و دستبندهای سلامتی Gear بهترین رکوردهای ورزشی و با گوشی های سامسونگ بهترین آثار هنری را از خود برجای گذارند.

رویدادهای سه گانه کمپین بهترین باشیم سامسونگ

اولین روایت از رویدادهای سه‌گانه «بهترین باشیم» به مسابقه خانوادگی آشپزی اختصاص دارد. علاقه‌مندان با مراجعه به صفحه «بهترین باشیم» در سایت سامسونگ و پر کردن فرم ثبت نام می‌توانند برای شرکت در مسابقه آشپزی اعلام آمادگی کنند. در این مسابقه اعضای هر خانواده به کمک یکدیگر و با مایکروفر مدل SAMI14-T سامسونگ غذایی را می‌پزند. در نهایت داوران این مسابقه دستپخت‌ گروه‌ها را ارزیابی و بهترین‌ها را معرفی می‌کنند.

به تیم‌های اول تا سوم به ترتیب گوشی‌های گلکسی اس 8، ای 7 و جی 7 اهدا می‌شود. از میان غذاها و خوراکی‌های متنوع سه گونه مختلف شامل لازانیا، ماهی قزل آلا و پنکیک توت فرنگی برگزیده شده تا خانواده‌ها با دست باز یکی از آن‌ها را انتخاب و طبخ نمایند.

کمپین بهترین باشیم سامسونگ فرصتی است برای تمامی کسانی که معتقدند تنها به دلیل مشغله کاری یا شلوغی زندگی نتوانسته‌اند استعدادهای نهفته‌شان را در حوزه‌هایی مانند آشپزی شکوفا کنند. در این کمپین خیالتان راحت است که بهترین امکانات و محصولات ممکن برای بارور کردن استعدادها در اختیارتان قرار دارد.

کمپین بهترین باشیم سامسونگ

در دومین روایت علاقه‌مندان به ورزش‌هایی مانند دو می‌توانند با کمک بهترین و دقیق‌ترین ابزارهای موجود، توانایی خود را سنجیده و بهترین ورزشکار درونشان را ارائه دهند. روایت‌های سه‌گانه کمپین بهترین باشیم سامسونگ در ادامه با برگزاری یک رویداد هنری با گوشی های سامسونگ به پایان خواهد رسید.

علاقه‌مندان برای حضور در این مسابقات می‌توانند با ثبت‌نام در صفحه مربوط به این رقابت با آدرس www.samsung.com/iran/behtarinbashim آمادگی خود را برای حضور در این چالش‌های مفرح و جذاب اعلام کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند با #بهترین_باشیم کمپین جدید سامسونگ را در شبکه‌های اجتماعی دنبال و حمایت کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه کمپین «بهترین باشیم» در سایت این شرکت مراجعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه