چری آریزو 5 توربو

چری آریزو 5 توربو TE توسط مدیران خودرو در ایران رونمایی شد + قیمت

شرکت مدیران خودرو در روز عید غدیر خم در نمایندگی چری خسروانی به صورت رسمی از خودروی چری آریزو 5 توربو TE رونمایی و قیمت قطعی آن را اعلام کرد.

شرکت مدیران خودرو به صورت رسمی از خودروی چری آریزو 5 تی ای (Arrizo 5 TE) یا همان آریزو 5 با موتور توربوشارژ رونمایی کرد. در این مراسم، جمعی از مدیران چینی و ایرانی شرکت‌های چری و مدیران خودرو حضور داشتند و توضیحاتی را در مورد مشخصات فنی این محصول ارائه کردند.

چری آریزو 5 توربو

بر اساس اعلام مسئولان مدیران خودرو، چری آریزو 5 توربو TE با قیمت 81 میلیون و 700 هزار تومان و گارانتی 5 ساله یا 150 هزار کیلومتر در بازار ایران عرضه خواهد شد. نسخه توربو آریزو 5 از امروز، یکشنبه 19 شهریورماه در سایت فروش مدیران خودرو قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند به صورت اقساطی نیز این خودرو را خریداری کنند. به نظر می‌رسد که چری آریزو 5 توربو جایگزین آریزو 5 اتوماتیک معمولی خواهد شد اما مدل دنده‌ای تنفس طبیعی همچنان در این شرکت مونتاژ می‌شود.

چری آریزو 5 توربو اکسلنت به موتور 1.5 لیتری مشابه با چری تیگو 7 مجهز شده که قدرت 147 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتن متر را در اختیار قرار می‌دهد. با توجه به موتور توربوی قرار گرفته در نسخه جدید، این خودرو 30 اسب بخار قدرتمندتر از نسخه معمولی خواهد بود. گیربکس خودرو نیز از همان نوع CVT تیپ ترونیک سابق است.

چری آریزو 5 توربو

از جمله امکانات چری آریزو 5 توربو TE می‌توان به سنسور باد تایرها، 6 کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم کنترل شروع حرکت در سربالایی، رینگ 17 اینچی، استارت دکمه‌ای، پاور ویندو، سیستم تهویه دستی الکتریکی، کروز کنترل، آینه‌های برقی، سانروف، مانیتور، دوربین عقب با خطوط پارک متغیر، چراغ‌های روشنایی در روز (Daylight)، تودوزی چرم مصنوعی و حالت رانندگی ECO اشاره کرد.

گالری عکس های چری آریزو 5 توربو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. من آریزو 5 تی ای رو یک هفته است که تحویل گرفتم واقعا
    عالیه