پد شارژ وایرلس Boost Up

پد شارژ وایرلس Boost Up بلکین ، جایگزینی مناسب تا زمان عرضه شارژر اپل

ایرپاور (AirPower) نام تکنولوژی شارژ بدون سیم اپل است که متاسفانه پد مخصوص آن خیلی دیر عرضه خواهد شد، اما پد شارژ وایرلس Boost Up بلکین را می‌توان از همین حالا تهیه کرد.

تکنولوژی شارژ بی‌سیم گوشی موبایل اتفاق جدیدی نیست، اما متاسفانه تا پیش از معرفی محصولات سال 2017 اپل یعنی آیفون 8 (iPhone 8)، آیفون 8 پلاس (iPhone 8 Plus) و آیفون ایکس (iPhone X) امکان استفاده از آن در گوشی‌های موبایل آی او اسی وجود نداشت. اکنون پنل پشتی این دستگاه‌ها شیشه‌ای بوده و می‌تواند الکترون‌ها را از خود عبور بدهد تا به این وسیله شارژ وایرلس ممکن شود.

نکته ناراحت‌کننده اینجاست که اپل بعد از معرفی تکنولوژی شارژ بی‌سیم خود با نام AirPower در کنفرانس روز گذشته، اعلام کرد بهره بردن از آن تا سال آینده میلادی امکان‌پذیر نخواهد بود. البته شرکت بلکین اجازه نداد این ناراحتی کاربران این شرکت ادامه پیدا کند و خیلی زود پد شارژ وایرلس Boost Up که در همکاری مستقیم با اپل توسعه پیدا کرده است را معرفی کرد.

پد شارژ وایرلس Boost Up

قابلیت‌های پد شارژ وایرلس Boost Up

خروجی پد شارژ وایرلس Boost Up برابر 7.5 وات است که در مقایسه با سایر شارژهای وایرلس 5 واتی، توان بیشتری دارد. خوشبختانه حتی حین استفاده از قاب‌های محافظ همراه با آیفون 8، 8 پلاس و آیفون ایکس نیز می‌توان از پد شارژ وایرلس Boost Up شرکت بلکین استفاده کرد. اگرچه قیمت این محصول تنها 59.99 دلار است، اما آپشن‌های فوق‌العاده زیادی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

پد شارژ وایرلس Boost Up

پد شارژ وایرلس Boost Up دارای یک سطح بدون لغزش بوده و از گوشی موبایل در برابر گرما و اجسام خارجی محافظت می‌کند. یکی دیگر از مزایای این محصول، داشتن بیمه تا سقف 2 هزار و پانصد دلار است، به این معنی که اگر حین اتصال گوشی موبایل به دستگاه آسیبی به آن وارد شود، شرکت تا سقف مبلغ تعیین شده به کاربر خسارت پرداخت می‌کند. با توجه به قیمت بسیار مناسب این شارژر بی‌سیم، انتظار داریم بخشی عمده‌ای از کاربران آیفون‌های سال 2017 اپل، این پد را نیز خریداری کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. 240 هزار توامن به بالا قیمتشه ولی خب چیز جالبیه !!!