لاک اسکرین هواوی میت 10

لاک اسکرین هواوی میت 10 را در این ویدیوی جدید مشاهده کنید

چند روز است که ویدیویی مربوط به لاک اسکرین هواوی میت 10 (Huawei Mate 10) در فضای مجازی دست به دست می‌شود و برخی ویژگی‌های این گوشی را نشان می‌دهد.

کمپانی چینی هواوی (Huawei) قصد دارد در روز 24 مهرماه امسال رسما از گوشی میت 10 رونمایی کند. اطلاعات منتشر شده از این گوشی می‌رسانند که هواوی در میت 10 از تراشه جدید Kirin 970 استفاده کرده است که این تراشه در داخل خود سیستمی مخصوص برای پشتیبانی از واقعیت افزوده (AR) دارد. انتظار می‌رود که Mate 10 یک نمایشگر 5.9 اینچی با رزولوشن 1080×2160 و نسبت تصویر 18:9 -که اخیرا خیلی باب شده است- داشته باشد. شایعات می‌گویند که گوشی هواوی میت 10 پرو از نمایشگری +QHD با رزولوشن بی‌نظیر 1440×2880 استفاده خواهد کرد. هواوی، نمایشگر بدون حاشیه‌ی میت 10 را «یک نمایشگر فول ویژن» نامیده است.

هواوی ویدیویی 6 ثانیه‌ای منتشر کرده که طبق شایعات، مربوط به لاک اسکرین هواوی میت 10 است. جالب‌ترین ویژگی که در این ویدیو مشهود است، چیزی است به نام «انتخاب رنگ هوشمند» که رنگ والپیپر گوشی را با رنگ متنی که در صفحه نمایش داده می‌شود، به زیبایی هماهنگ می‌کند.

 

شایعات می‌گویند که میت 10 پس از عرضه به جمع گوشی‌های دارای دوربین دوگانه خواهد پیوست و قطر دیافراگم آن f/1.6 خواهد بود. در این ویدیو، به خوبی زیبایی لاک اسکرین هواوی میت 10 دیده می‌شود.

ویدیوی مربوط به لاک اسکرین هواوی میت 10 را در ادامه مشاهده کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. عاااااااااااااااالی

  2. فوق العاده اس بهترین گوشی سال چه سخت افزاری و چه زیبایی ظاهری در راهه ????????????