نوکیا 9 در GFXBench

نوکیا 9 در GFXBench همراه با اندروید 8 اوریو ظاهر شد

گوشی موبایل نوکیا 9 در GFXBench رویت شد. این گوشی جدید نوکیا به اندروید 8 اوریو مجهز بوده و در حد و اندازه یک پرچمدار بسیار قدرتمند ظاهر شده است.

این نخستین دفعه‌ای نیست که نوکیا 9 در یک بنچمارک رویت می‌شود، اما در تمامی دفعات پیشین، آن را همراه با اندروید 7 نوقا دیده بودیم. این مرتبه نوکیا 9 در GFXBench به همراه اندروید 8 اوریو ظاهر شده است که نشان می‌دهد بیش از هر زمان دیگری به رونمایی رسمی آن نزدیک شده‌ایم.

اچ ام دی گلوبال بعد از خرید حق استفاده از برند نوکیا برای ساخت گوشی موبایل اعلام کرد چند دستگاه اندرویدی شامل دو پرچمدار روانه بازار خواهد کرد. نوکیا 8 به عنوان نخستین پرچمدار اندرویدی نوکیا بعد از ظهور مجدد این برند در بازار موبایل، چندی پیش به صورت رسمی معرفی شود. حالا نوبت به دومین پرچمدار این برند رسیده است.

نوکیا 9 در GFXBench

اغلب مشخصات نوکیا 9 در GFXBench شبیه به نوکیا 8 هستند

مشخصات مشاهده شده در GFXBench دور از انتظار نیستند، چرا که از مدت‌ها قبل می‌دانستیم نوکیا 9 یک پرچمدار اندرویدی است. در این فهرست مشخصات فنی نوکیا 9 تنها به نام اسنپدراگون به عنوان مغز متفکر آن بسنده شده است، اما بر اساس شایعات انتظار داریم همانند نوکیا 8 و سایر قدرتمندترین پرچمداران بازار، این محصول نیز به چیپست اسنپدراگون 835 مجهز شود.

اگرچه پیش‌بینی می‌کردیم نوکیا 9 در دو نسخه دارای حافظه‌های رم 6 گیگابایتی و 8 گیگابایتی به همراه 128 گیگابایت ظرفیت داخلی عرضه شود، اما در GFXBench شاهد 4 گیگابایت حافظه رم در کنار 64 گیگابایت فضای داخلی ذخیره‌سازی هستیم. دوربین دوگانه این گوشی موبایل همانند نوکیا 8 بوده و در مقایسه با آن، به قابلیت‌هایی همچون مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار و همچنین اسکنر عنبیه چشم مجهز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. بی صبرانه منتظر نوکیا9 هستم که بخرمش چون مطمعنم گوشی عمری خواهد بود

  2. برای شرکت جلوتر از زمان و خوشنامی مثل نوکیا اصلاً برازنده نیست که پنج سال پیش دوربین کارل زایس ۴۱ چهل و یک مگاپیکسل اُپتیکال و دارای فناوری پیور ویو روی گوشی هاش استفادا کنه اما الان نتواند که همان دوربین ۴۱ مگا پیکسل و حتی قویتر را روی پرچمدارش نصب کنه