نسخه های هواوی Mate 10

نسخه های هواوی Mate 10 بیش از سه مورد خواهد بود!

تعدد نسخه های هواوی Mate 10 بیشتر از آن است که تصور می‌کردیم. اگرچه بر اساس شایعات پیشین تعداد آن‌ها سه مورد پیش‌بینی می‌شد، اما هواوی میت 10 در چهار نسخه عرضه می‌شود.

در بین پرچمداران هواوی، خانواده سری Mate بیشتر از بقیه پیچیده هستند. بر اساس جدیدترین اخبار ممکن است تعداد نسخه های هواوی Mate 10 حتی از 3 مورد نیز بیشتر شده و به 4 مدل افزایش پیدا کند. مهمترین تفاوت آن‌ها نمایشگر و دوربین خواهد بود. تنها در محصولات بالارده از سنسورهای توسعه یافته در همکاری با شرکت لایکا استفاده خواهد شد.

اصلی‌ترین تفاوت نسخه های هواوی Mate 10 نمایشگر و دوربین است

اکنون اسم کد نسخه های هواوی میت 10 نیز آشکار شده‌اند. هواوی میت 10 پرو دارای یک نمایشگر AMOLED با رزولوشن کیو اچ‌دی و ابعاد 5.9 اینچ بوده و اسم کد آن Blanc است. در این مدل یک دوربین دوگانه وجود داشته و نام لایکا در کنارش دیده خواهد شد. اما در مدل پایه همچنان از یک نمایشگر IPS LCD استفاده خواهد شد، صفحه نمایشی که وضوح تصویر آن همانند بیشتر پرچمداران هواوی فول اچ‌دی است. اسم کد این مدل Alps بوده و دوربین آن با مدل پرو تفاوتی ندارد. قیمت این دو محصول به ترتیب 850 دلار و 650 دلار خواهد بود.

نسخه های هواوی Mate 10

همانند همیشه یکی دیگر از نسخه های هواوی Mate 10 دارای پسوند لایت بوده و دیگر در آن خبری از دوربین لایکا نیست. احتمال می‌دهیم برخلاف مدل پایه و پرو، در هواوی میت 10 لایت خبری از جدیدترین تراشه این شرکت که همراه با رونمایی محصولات جدید سری Mate معرفی خواهد شد نباشد. اسم کد آن aka Rhone است.

نسخه های هواوی Mate 10

در نهایت با نسخه‌ای دیگر با اسم کد Marcel رو به رو هستیم. این محصول را باید هم‌رده هواوی میت 9 پورش دیزاین بدانیم که یک گوشی موبایل لوکس تلقی می‌شود. محصول دارای اسم کد Marcel از نظر مشخصات سخت افزاری با هواوی میت 10 پرو تفاوتی ندارد و فقط از نظر طراحی چند سر و گردن از آن بالاتر خواهد ایستاد. قرار است تمامی نسخه های هواوی Mate 10 در روز شانزدهم اکتبر (بیست و چهارم مهر) رونمایی شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*