بازی The Witness ؛ زیباترین بازی آیفون که تاکنون دیده‌اید + لینک دانلود

بازی The Witness را می‌توان یکی از زیباترین بازی های موبایل دانست. در ادامه، به معرفی این بازی معمایی پرداخته و لینک دانلود آن را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

قیمت نسخه iOS بازی هیجان‌انگیز و زیبای The Witness در فروشگاه نرم‌افزاری اپ استور 10 دلار بوده که به مراتب کمتر از قیمت 40 دلاری آن در Steam است. بسیاری از کاربران، بازی The Witness را با بازی Myst مقایسه کرده و این دو را به عنوان زیباترین بازی های آیفون می‌شناسند.

بازی The Witness شما را به درون جزیره‌ای بدون مرز (open world) برده که پر از معماهای خلاقانه و سرگرم‌کننده است. قطعا حل این پازل‌ها به قدری جذاب خواهد بود که ساعت‌ها شما را سرگرم خواهد کرد.

تنها در دنیایی شگفت‌انگیز و پر از معما از خواب بیدار خواهید شد؛ معماهایی که شما را به چالش خواهند کشاند. نه می‌دانید چه کسی هستید و نه می‌دانید چگونه به این جزیره اسرارآمیز قدم گذاشته‌اید. تنها کاری که می‌توانید انجام دهید، جستجوی سرنخ‌ها، مرور خاطرات مبهم و پیدا کردن راهی برای بازگشت به خانه است. بازی The Witness یک بازی تک‌نفره و open world بوده که از ده‌ها مکان متفاوت و بیش از 500 پازل تشکیل شده است. این بازی شما را به عنوان کاربری کاملا باهوش می‌شناسد که به اهمیت زمان کاملا واقف است. شما در این بازی، قدرت ایده‌پردازی را به وضوح خواهید دید.

بازی The Witness بر روی همه دیوایس‌های با سیستم عامل آی او اس 10.0 به بالا اجرا می‌شود. شما می‌توانید این بازی زیبا را از این لینک دانلود کرده و از اجرای آن لذت ببرید.

در ادامه، می‌توانید اولین تریلر رسمی بازی زیبای The Witness را نیز به همراه موزیکی بسیار دلنشین، مشاهده کنید.

تریلر رسمی بازی The Witness

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*