محبوبترين اسمارت فون هاي 2012 از نگاه GsmArena

GSMArena دارای بانک عظیمی از اطلاعات و بررسی تمامی مدل های تلفن های هوشمند می باشد. می توان این اطلاعات را آنقدر کامل دانست که بتوان از آن به عنوان یک مرجع برای تعیین کردن مشهورترین های سال استفاده نمود. به هر حال این وب سایت اقدام به انتشار لیستی از ۱۰ اسمارتفون مشهور سال ۲۰۱۲ کرده است. نحوه محاسبه شهرت آنها تعداد دفعات مشاهده اطلاعات این اسمارت فون ها در طول سال ۲۰۱۲ در وب سایت GSMArena می باشد. خب با هم این لیست را مرور خواهیم کرد.

رتبه اول اسمارتفون گلکسی اس ۳ با ۲۰.۱ میلیون بازدید می باشد که این اسمارتفون رتبه چهارم را نیز برای مشهورترین اسمارتفون در تمام دوره ها (از ابتدا تا کنون) برای خود رقم زده است.
 

رتبه دوم برای سونی Xperia S می باشد که اولین اسمارتفون ۲ هسته ای بین المللی شرکت سونی نیز می باشد. بازدید از مشخصات این اسمارت فون ۱۰.۱ میلیون بار می باشد.
 

رتبه سوم برای HTC One X می باشد و آمار این اسمارت فون نشان از ۸.۳ میلیون بازدید دارد.
 

رتبه چهارم برای نوکیا PureView با بازدیدی بالغ بر ۷.۸ میلیون می باشد.
 

رتبه پنجم مربوط به شرکت اپل و آیفون ۵ می باشد که تا به امروز بازدید ۷.۴ میلیون عددی را تجربه کرده است. البته در یک فرصت کوتاه که تا به امروز داشته است.
 

رتبه ششم به گلکسی نوت ۲ رسیده است و بازدیدی ۷ میلیونی را تجربه کرده است. البته این فبلت هم مانند آیفون ۵ زمان زیادی را نداشته است تا خود را به رتبه ای بالاتر برساند.
 

رتبه هفتم برای Galaxy Y Duos با ۶.۵ میلیون بازدید
 

رتبه هشتم برای شرکت سونی با اسمارتفون Xperia U با ۶.۴ میلیون بازدید
 

رتبه نهم برای نوکیا Nokia Asha 311 با ۵.۱ میلیون بازدید
 

و در نهایت رتبه دهم برای عضو دیگری از خانواده گلکسی و مربوط به Galaxy Ace Plus با ۴.۹ میلیون بازدید می باشد.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*