هیوندای اکسنت 2018

هیوندای اکسنت 2018 (Hyundai Accent) معرفی شد؛ سریع‌تر، بزرگ‌تر و ایمن‌تر از همیشه

هیوندای اکسنت 2018 (Hyundai Accent) به طور رسمی در آمریکا معرفی شد. در ادامه به بررسی مشخصات، ویژگی‌ها و زمان عرضه نسل جدید این سدان کره‌ای خواهیم پرداخت.

چند ماه پیش شرکت خودروسازی هیوندای برای اولین بار از نسل جدید Accent برای کشورهایی چون کانادا رونمایی کرده بود و حالا این خودرو به طور رسمی برای بازار آمریکا معرفی شده است. نسل پنجم اکسنت در نمایشگاه بین‌المللی اورنج کانتی کالیفرنیا رونمایی شد و مدیر برنامه ریزی تولید هیوندای در آمریکا پاسخگوی اصحاب رسانه بود.

هیوندای اکسنت 2018

هیوندای اکسنت در کنار نیسان ورسا، کیا ریو، شورولت سونیک و تویوتا یاریس ia یکی از محبوب‌ترین سدان‌های سگمنت خود محسوب می‌شود. مدل 2018 این خودرو، یک ساب کامپکت کاملا جدید است که از طراحی به‌روز شده و شاسی طولانی‌تر شده بهره می‌برد.

هیوندای اکسنت 2018 از موتور 4 سیلندر 1.6 لیتری با قدرت 132 اسب بخار و گشتاور 161 نیوتن متر استفاده می‌کند و با این میزان از قدرت، سریع‌تر از قبل شده و شتاب آن به طور قابل ملاحظه‌ای بهبود پیدا کرده است. این پیشرانه بنزینی 1.6 لیتری با یک گیربکس 6 سرعته دستی یا اتوماتیک هماهنگ می‌شود و رینگ پیستون‌ها با اصطکاک پایین، ECU ارتقا یافته و مدول فشار سوخت متغیر نیز باعث شده‌اند مصرف سوخت خودرو 7 درصد کاهش پیدا کند.

هیوندای اکسنت 2018

هیوندای اکسنت جدید از نظر طراحی نیز دچار تغییراتی شده است. نمای جلوی خودرو متحول شده و زیبایی بیشتری را به نمایش می‌گذارد. جلوپنجره معروف هیوندای با فرم ذوزنقه‌ای شکل و چراغ‌های روشنایی در روز LED در این بخش خودنمایی می‌کنند. در نمای جانبی، خطوط و انحناهای روز درها و سقف باعث ایجاد چهره‌ای عضلانی و تهاجمی شده است. در مجموع، این خودرو بزرگ‌تر و ایمن‌تر از قبل شده و به 6 کیسه هوای ارتقا یافته، سامانه پیش‌گیری از تصادف و هشدار موانع جلو، ترمز اضطراری خودکار و دوربین دید عقب مجهز شده است. صفحه نمایش 7 اینچی لمسی با ارتباطات اپل کارپلی و اندروید اتو، قابلیت جستجو با کنترل صوتی و دو پورت USB از دیگر امکانات تعبیه شده در این سدان جدید هستند.

هیوندای اکسنت 2018

تاکنون قیمت هیوندای اکسنت 2018 به طور دقیق و رسمی اعلام نشده اما انتظار می‌رود نسل جدید این خودرو در پاییز امسال وارد نمایندگی‌های فروش هیوندای بشود.

گالری عکس های هیوندای اکسنت 2018

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*