آمار عرضه گوشی های شیائومی

جدیدترین آمار عرضه گوشی های شیائومی از رکوردشکنی چینی‌ها خبر دارد

به تازگی مدیر ارشد اجرایی شرکت شیائومی، لی جون (Lei Jun)، با انتشار پستی در ویبو، از آمار عرضه گوشی های شیائومی و رکوردشکنی این شرکت چینی خبر داده است.

بر این اساس، حالا شیائومی موفق به عرضه بیش از 10 میلیون تلفن هوشمند در ماه سپتامبر شده است که رکوردی جدید محسوب می‌شود. در حقیقت این نخستین باری‌ست که تعداد دستگاه‌های عرضه‌شده توسط شیائومی در یک ماه به این تعداد می‌رسد. در مقایسه، پیش‌تر کمپانی شیائومی 23.2 میلیون دستگاه را طی سه ماهه دوم سال جاری میلادی روانه بازار کرده و در رتبه پنجم قرار گرفته بود.

اما چه عاملی سبب شده تا آمار عرضه گوشی های شیائومی تا این اندازه بالا باشد؟ به نظر می‌رسد بازار هند نقشی کلیدی در این زمینه داشته و یک میلیون از دستگاه‌های مذکور طی تنها 2 روز در هند فروخته شده است. به علاوه، جشنواره دیوالی نیز تا حد قابل توجهی در این موفقیت سهیم بوده است. ماه گذشته، ما شاهد عرضه دو گوشی جذاب می A1 و می نوت 3 با اندروید نیز بودیم.

سال گذشته، این کمپانی 58 میلیون دستگاه را روانه بازار کرده بود که در مقایسه با آمار 70 میلیون سال 2015، یک پس‌رفت محسوب می‌شد. اما آیا این شرایط در سال 2017 تغییر خواهد کرد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*