نمایشگاه ایران تله کام 2017

نمایشگاه ایران تله کام 2017 با حضور صدها شرکت داخلی و خارجی برگزار می‌شود

نمایشگاه ایران تله کام 2017 از روز 24 مهر 1396 در تهران برگزار می‌شود و صدها شرکت داخلی و خارجی در حوزه تجهیزات و سرویس های مخابراتی و ارتباطات در آن حضور خواهند داشت.

ایران تله کام 2017 با حضور 225 شرکت و واحد تولیدی داخلی و 93 شرکت خارجی یا نمایندگی‌های آن‌ها در فضایی به وسعت 32 هزار متر مربع برگزار می‌شود. به گزارش خبرنگار کانال تلگرامی نمایشگاه تهران، محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، 24 تا 27 مهرماه 1396 میزبان علاقه‌مندان و صاحبان کسب و کار در حوزه سیستم‌ها، تجهیزات و سرویس های مخابراتی و ارتباطات در ایران تله کام 2017 است.

در این رویداد آخرین دستاوردها و توانمندی‌های متخصصان و کارشناسان کشورمان و شرکت‌ها و تولید کنندگان داخلی عرضه و معرفی می‌شود. حضور شرکت‌های معتبر خارجی در این نمایشگاه، با هدف انتقال دانش فنی و فناوری روز جهان به کشور و ایجاد فرصتی برای ارتقای صنایع مخابراتی ایران تسهیل شده است.

حضور 15 کشور خارجی در نمایشگاه ایران تله کام 2017

شرکت‌های خارجی یا نمایندگان آنان از 15 کشور اسلوونی، انگلیس، آلمان، تایوان، چین، روسیه، ژاپن، سوئیس، فرانسه، فنلاند، قزاقستان، کانادا، لتونی، نروژ و یونان در نمایشگاه فوق مشارکت دارند. لازم به ذکر است ساعات بازدید از نمایشگاه ایران تله کام 2017 از 9 صبح تا 5 بعدازظهر است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*