دوربین سلفی هواوی نوا 2 پلاس

دوربین سلفی هواوی نوا 2 پلاس ؛ قدرتمندترین دوربین سلفی بازار

دوربین سلفی هواوی نوا 2 پلاس (Huawei Nova 2 Plus) به عنوان قدرتمندترین دوربین سلفی بازار شناخته می‌شود. در ادامه با قابلیت‌های این دوربین سلفی آشنا می‌شویم.

گوشی هواوی نوا 2 پلاس با قابلیت‌های ویژه خود مدتی است به بازار ایران عرضه شده است. این گوشی با بهره‌مندی از برخی ویژگی‌ها که حتی در حال حاضر در گوشی های پرچمدار بازار هم دیده نمی‌شود، توانسته توجه کاربران را به خود جلب کند. یکی از ویژگی‌های این مدل که تا کنون در هیچ گوشی در بازار ایران وجود نداشته، دوربین سلفی آن است.

دوربین سلفی هواوی نوا 2 پلاس

بر مبنای رویه رایج تولیدکنندگان تلفن همراه، همواره کیفیت دوربین سلفی گوشی‌ها از کیفیت دوربین اصلی آن‌ها کمتر است. بر همین مبنا هم معمولا انتظار کاربران به همین صورت شکل گرفته است ولی کاربرانی که علاقه‌مند به گرفتن عکس های سلفی هستند از این امر رنج می‌برند. هواوی با عرضه گوشی نوا 2 پلاس این قاعده را به نفع کاربران نقض کرده است!

ویژگی‌های دوربین سلفی هواوی نوا 2 پلاس

عکس‌های گرفته شده با دوربین سلفی هواوی نوا 2 پلاس از تراکم پیکسل 20 مگاپیکسل بهره می‌برند که این رقم برای دوربین سلفی تاکنون در هیچ گوشی در بازار وجود نداشته است. در دوربین سلفی هواوی نوا 2 پلاس علاوه بر کیفیت 20 مگاپیکسلی، زاویه لنز هم 85 درجه است و این بدان معناست که شما می‌توانید با در دست گرفتن گوشی در دستانتان، سوژه‌های بیشتری را در کادر عکس خود در مقایسه با گوشی‌هایی که زاویه کمتری دارند جای دهید. این امر به شما این امکان را می‌دهد که برای گرفتن سلفی‌هایی که افراد زیادی در آن قرار دارند لزوما به منوپاد نیاز نداشته باشید.

اندازه پیکسل‌های این دوربین هم 1.0µm است که امکان جذب نور مناسبی را برای عکاسی در محیط‌های کم نور به شما می‌دهد. به علاوه برای محیط‌های کم نور هم امکان دیگری برای این دوربین سلفی در نظر گرفته شده و آن نور سفید رنگ مانیتور در هنگام عکاسی سلفی است که موجب می‌شود صورت سوژه‌ها شفاف‌تر به نظر برسند.

دوربین سلفی هواوی نوا 2 پلاس

علاوه بر امکانات سخت افزاری این دوربین، هواوی امکانات نرم افزاری قابل توجهی هم برای زیباتر کردن و بهینه‌سازی کیفیت سلفی‌ها در nova 2 plus پیش‌بینی کرده است که از آن جمله می‌توان به Beauty Mode اشاره کرد. با فعال کردن این امکان، صورت سوژه‌های حاضر در عکس های سلفی به شکل قابل توجهی واقعا زیبا می‌شوند. این امکان تا 10 درجه قابلیت تنظیم دارد. علاوه بر حالت زیبایی، امکان عکاسی با نشان دادن کف دست، با لبخند سوژه و حتی با صدای سوژه‌ها هم در این دوربین پیش‌بینی شده است.

از قابلیت‌های دیگر دوربین سلفی هواوی نوا 2 پلاس می توانیم به امکان عکاسی پاناروما و عکاسی در حالت فیلم‌برداری با آن اشاره کرد. علاوه بر دوربین سلفی، هواوی در نوا 2 پلاس برای دوربین اصلی از لنز دوگانه بهره گرفته که در آن بخش هم قابلیت‌های این گوشی برای کاربران در سطح قابل قبولی قرار دارد.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص قابلیت‌های دوربین سلفی این گوشی می‌توانید به صفحه رسمی گوشی nova 2 Plus در سایت هواوی مراجعه کنید: http://consumer.huawei.com/fa/phones/nova2-plus

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. سلام برای هیچ کسی اجبار نیست ک بررسی های این گوشی رو بخونه کسایی ک می گیید تبلیق نکنید می تونید این صفحه رو باز نکنید شما اسم این گوشی رو دیدی صفحه رو ببند

  2. 100 درصد خیلی از مقالات سایت یه جورایی تبلیغاتی هست که البته توی خیلی از سایت های بین المللی هم دیده میشه ولی دیگه گاهی زیاده روی میکنن توی این سایت خوب

  3. انقدر تبلیغ نکنید از این گوشی…

  4. ببخشید این حرف را می زنم ولی خدا کنه این ادعا تبلیغاتی نباشه، گوشی های بهتری با دوربین های سلفی بهتری هم وجود دارند از جملهsony xa1ultra